Vierailija

Entäs se vaatteet äideille, näyttäisi olevan ihan kivoja tunikoita...

Mutta vastaako (korkeahko)hinta laatua myös?

Kommentit (8)

erittäin reilu koko tuntuu olevan (joka siis mielestäni hyvä asia) ja hihoissa kuminauhat jotta menee kauemmin ja ei tarvii kääriä.

Lasten farkut maksoi jotain 40e ja sitä pidin vähän kalliina vaikka sitten kestäis kuinka kauan, pituudesta jää kuitenkin pieneksi jossain vaiheessa.

Mä en innostunut niistä aikusten vaatteista yhtään.

Mutta näin yhen vaatteen kokemuksell (tosin en ole vielä paitaa pessyt) niin vaikuttaa hinta laatusuhde ihan olevan kohdillaan.

Kaikissa housuissakin vissiin on säädettävä vyötärö mikäerittäin hyvä asia varsinkin oikein laihoilla lapsilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on pojalla tosi paljon Me&I vaatteita ja oon tosi ihastunut niihin. Olen myös ostanut pari tunikaa sieltä itselleni ja oon ollut tyytyväinen. Varsinkin meidän laihalle pojalle ne vaatteet sopii tosi hyvin ja materiaalit on aivan ihania. Pesuakin on kestäneet hyvin, vaatteita on käytetty tosi paljon eikä ole nuhjaantuneet pesussa ollenkaan. Vähän hintaviahan ne on mutta minusta kyllä hintansa väärtti. Lisäksi niillä on niitä yllätysvaatteita vähän halvemmalla eli vanhojen mallistojen vaatteita joista laitetaan tilaukseen vaan sukupuoli ja koko ja sitten sieltä tulee ihan mitä vaan. Oon ainakin ite tykännyt kun niiden kaikki vaatteet on ihan kivoja ja siten on saanut niitä vähän halvemmalla.

mutta joku outo joukkohysteria silti valtasi ja päädyin ostamaan.

Ihan ok-näköistä kamaa ja varmaan ihan laadukastakin, mutta varsin kallista siihen nähden ettei ole kuitenkaan ihan NIIN erityistä.

Viime talven malliston vaatteista osa printtikuoseista haalistui hieman pesuissa, mutta viime kesän/tämän talven vaatteissa en ole tätä huomannut. Meillä tältä talvelta parit turkoosit velourhousut ja -pusero, erikoismalliston velourtunika, sarvikuonopaita sekä perusmallistosta pari paitaa. Velourit ihanan pehmeitä (kuivaan ne kyllä rummussa vaikkei saisi) ja tuo sarvikuonoprintti ainakin kestänyt hyvin pesua. Viime talveltakin nuo ribbikankaat kestivät pesua parhaiten, kivipestyt haalistui.

Lainaus:

kolme kertaa halvemmalla, ja jopa ehkä kivemman näköisiäkin,,

***Minusta Lindexin laatu on kyllä _paljon_ heikompaa...

Olen siis pitänyt MeAndI vaatteista! en ole huomannut haalistumista, koot mielestäni "normaalit",ei siis reiluja, ainakin meidän lapsille, ja kestää käyttöä,käyttöä,käyttöä ja pesua...

Olisi vielä kiva saada kokemuksia vaatteiden pesunkestävyydestä, pesuahan ne joutuvat kestämään monet monituiset kerrat.

Vaatteiden ulkonäköön olen tutustunut nettisivuilla.ap.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat