Seuraa 

Huomenet!

Kommentit (9)

Taidan kohta rikkoa heinisten ennätyksen raskausviikkojen suhteen...

On tämä uskomatonta kun ei mitään ala kuulumaan. Mutta henkisesti tämä viikko ei ole yhtä tuskainen kuin viime viikko.

Huomena on yliaikaisuuskäynti äippäpolilla. Aamulla olin niin pahalla tuulella että huusin miehellenikin että en varmana huomena tule kotiin sieltä ä-polilta, pakotan ne käynnistämään synnytyksen!!!! Ja sitten kun mies sanoi että no sehän olisi hyvä, kiukuttelin sille siitä että parempi olisi että lähtisi luonnollisesti synnytys käyntiin!!! Heh, taitaa olla hormonit asialla. Kiukunpuuska loppui yhtä nopeasti kun se oli alkanutkin.

Mulla on ihan oikeasti sellainen tunne että tämä poitsu ei synny käynnistämättä. Valitettvasti. Masu ei juurikaan ole laskeutunut ja pikkuveitikka vaan jumppailee koko ajan. No, onhan tietenkin totta että synnytys saattaa käynnistyä ihan koska vaan, mutta en onneksi enää joka sekuntti odota sitä alkavaksi.

Esikoinen lähti tosiaan sinne mummolaan eilen, ihan omasta tahdostaan. Olisin halunnut että neiti olisi kotona kun vaavi syntyy, mutta hänellä oli ihan selkeästi yliannostus äippää ja isää 4 vk:n ajalta. Noo, saadaampa miehen kanssa nauttia kahdenkeskisestä ajasta vielä ennen kuin vauva syntyy...sitten meneekin piiiiiiiitkä aika ennen kuin siihen on mahdollisuus.

Lähden tässä käymään hautuumaalla, palaillaan;)

J.E.P 41+4 (eli laskettu aika oli jo 21.7!!!!!!!!!!!!!!)

Omasta synnytyksestäni on jo kohta kolme viikkoa, mutta siltikin meni yliajalle 5 päivää joten tunnen sympatiaa jokaista yli lasketun ajan mennyttä kohtaan. Mulla myös supisteli koko raskauden, jopa niin että jäin sairaslomalle ja kävin sairaalassa tarkkailussakin yön yli asian takia. Mitään ne supistukset eivät kuitenkaan saaneet aikaan, (kuten eivät ole kahdella aiemmalla kerrallakaan saaneet). Tuntui että loppua kohti supistukset vaan laantuivat enkä tosiaankaan ollut mitenkään varma että synnyttämään lähdetään kun sairaalaan mentiin. Vielä seitsemältä olin kotiin lähdössä, kun tyttö syntyi puolilta öin. Supistukset muuttivat muotoaan vasta 15 minuuttia ennen kun tyttö oli maailmassa. Limatulpasta tai mistään limaisesta vuodosta ei ollut tietoakaan, lohdutukseksi niille jotka odottavat kuumeisesti jotain " merkkiä" siitä että synnytys alkaisi.

Magdaleen@

Sisältö jatkuu mainoksen alla

puolella mennä jollotetaan.

Minulla on ennätysyö takana supistelujen suhteen. Supisteli klo 20-04, jonka jälkeen olen nukkunut jotenkuten pari tuntia. Alkaa todellakin olla huumorintaju lopussa jatkuvan turhan supistelun takia. Enkä varmaan osaa enää edes lähteä sairaalaan sitten kun tositilanne tulee, kun supistelu alkaa niin minua lähinnä vituttaa vaan (anteeksi kiroilu, mutta tämä on tunnelma).

Toivottavasti teillä muilla on vähän parempi aamu.

Pitäisikö tehdä jo muutaman päivän pinoja päiväpinojen sijaan? Kun rivit ovat käyneet vähiin.

Gaia 40+1

kaikille, joilla vauva vielä masussa. Meillä tyttö nyt 4 vuorokautta vanha. Syntyi siis la 28.7 raskausviikolla 41+1. Pitkä odotus kyllä palkittiin. Ihana tuhisija!

Leppis ja Neiti 4 vrk

Mutta taitaa tosiaan mennä vielä se 2 viikkoa. Ei mitään oireita. Yö meni huonosti nukkuessa kun esikoinen on kipeenä ja yski lähes koko yön. Jouduin sit antamaan yskänlääkettä ja astmalääkettä. Sit piti pitää jonkun aikaa hereillä, ettei alkais sänkyyn oksentamaan limaa. taisi mennä 3h hereillä. Nyt on väsy olo:(

Yritän kovasti neuvolaan soittaa, muttei siellä vastata. Mulle ei oo tehty mitään sisätarkastusta kuukauteen ja tekis mieli tietää olenko edes yhtään auki vai mikä tilanne on.

oasis 40+0

te jo nyytin saanneet kun jaksatte käydä moikkaamassa ja tsemppaamassa.

Meitä ei ole enää montaa ja kohta jokaisen aika koittaa, siihen on vaan keskityttävä. Omaa napaa en edes kertaa kun se on näköjään sama laulu joka päivä. Nukun ku tukki, edellisistä sentään unet meni viimesillä viikoilla. Pelkään oikeasti jos sää nyt lämpenee ja tulee joku hellekausi, sitten ollaan michelin ukkoa viimeset päivät:)

Poksumissäteitä kaikille!!

Lumituuli rv40+4 (taitaa poju tehdä pohjat siskoihin verrattuna)

Nyt ollaan jo elokuun puolella ja viimeistään kahden viikon päästä ovat kaikki heinikset nyyttinsä saaneet. Odottovan aika tosin on... Tsemppiä vielä loppusuoralla oleville! Paljon suppareita! <3 <3 <3

Tämä voi olla kliseinen neuvo, mutta nukkukaa loppuodotuksessa niin paljon kuin vain voitte! Pidempien pätkien nukkuminen on vauvan saavuttua luxusta, josta ainakaan meillä ei pahemmin nautita. :) Yöllä kaksi syöttöä ja aamukuudelta jo seuraava yleensä...

t. Newbie & rinsessa 3 vkoa

Eli ei ole lähtöä tullut ei...

Tänään siivottu ja tehty kaikenlaista extraa, mutta ei muuta kun pikkasen ehkä enempi supistelua..mutta ei kuitenkaan merkkiäkään että synnytys olisi lähellä. jos joku sanoisi, että synnytän lokakuussa niin varmaan menis läpi. Olo on niin normaali. Ainoastaa yöllä kyljen kääntäminen tuskastuttaa ja samoin lonkat puutuu inhottavasti.

Nyt takasin sohvalle...vähissä on ilot.

Tsemppiä muille viimosia odotuspäiviä viettäville..

vaavastatotta ja rv 40+1

täällä ens viikon perjantaina vasta eka kontrolli tilanteen tsekkaamiseksi...

mutta elokuinen kait sentään. ;)

Mulla edelleen olo loistava, ainoastan turhautuminen ja tekemisen puute vaivaavat. Ja suppareiden totaalipuuttuminen. Varmasti Gaialla yhtä tuskaa jo pitkään jatkuneet supparit, jotka ei kuitenkaan sinänsä oo ennustaneet synnytystä. Mua taas alkaa turhauttamaan, kun ei oo mitään merkkejä ilmassa. Vaikka synnytys jännittää, niin silti mieluusti se voisi jo olla edessä.

Varmaan vois melkein siirtyä viikkopinoihin, rivit kun tosiaan harvenneet jo aika tavalla..

Puikui rv 40+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat