Seuraa 

No niin, tästä lähtee!

Kaikille ilmeisesti sopii nimi elopainoiset ja punnituspäiväksi keskiviikko - onhan tänään 01. elokuuta.

Tässä omia tietoja:

Lähtöpaino eli paino tänään: 71,5 kg (pituus 160 cm)

(jatkossa viikkopudotus)

Eka tavoite: alle 70 kg

Lopulline tavoite: 60-63 kg

Ainakin muutama ilmeisesti aikoo pointseilla, mitäs muita keinoja käytössä?

Sivut

Kommentit (21)

Olen koittanut laihduttaa elokuun alusta alkaen ja ei onnistu laisinkaan. En tiedä mikä on kun ei ole itsekuria. Päätöksenä ollut että liikun ja syön vähemmän herkkuja... Jostain kumman syystä jääkaappi on usein mielessä?! Alan vaipua epätoivoon. Liikuntana lenkkeily olisi minulle kaikista halvin ja parhain vaihtoehto mutten siitäkään kovin innostunut ole ollut... Kun pääsisi vauhtiin niin sitten onnistuu, kun ei vain pääse...

Pituus 165cm

Paino 66kg

Tavoite aluksi toi -6kg

Kaikki tsemppaaminen ja vinkkiniksit tervetulleita!

Paino on noussut viimeisen viiden vuoden aikana 16 kg ja alkaa jo ihan oikeasti ahdistaa....

Pituus 166 cm ja paino 74 kg.

Tavoitteena on 10 kg pois. Jos vanhaan painoon pääsen, jippii! Pitää kuitenkin ottaa huomioon tuo ikä eli ei taida 4-kymppisen keho olla enää sama :-o

Terveisin Vind

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uskaltauduin kuitenkin jo herkutteluviikon päätteeksi illalla puntariin.

Aloituspaino: 69,3kg (pituus 169)

Tavoite: 62kg

Välitavoite 1.10. alle 64kg

Näin mennään...

täällähän oli jo pino kasassa :)

no niin eli -10kg jouluun mennessä pitäis saada pois. ja sitten vielä kevväälä varmaan joku -5kg

lähtöpaino oli maanantaina 87,6 kg

ja pointsailen minäkin....

uimassa kävin maanataina 1,5 km ja huomenna menen taas.

päätin että 16 liikuntapistettä per viikko on tavoite. ja siis että niitä kovasti edes käyttäis. mutta jos tulee tilanne eteen niin on varaa löysätä, eikä heti iske masennus :)

vauvahaaveita tuolle kyseltiin. mulla on kyllä kova vauvakuume ja toivomme kovin pikku kakkosta. yriteety on jo pidempään, ja ajattelin että tämkin auttaa asiaa.

M

Joo, mulla vähän kesti tää ilmoittautuminen tänne... Vaikka huhuilen teitä muita... Mä aloitin ke myös työt, olin kotona melki kaksi vuotta, joten olo on ihan puhkipoikkihalki...

Mutta siis asiaan...

mulla pituutta: 166

lähtöpaino: 93kg

tavoitepaino: ensin 85kg (eli noin 10% pois) ja sitten 75kg ja sit 70kg

napero

joka on totaalisesti saanut tarpeekseen lsäkeistään, ilmoittautuu mukaan.

Lähtöpaino eli paino tänään: 107,60 kg

Eka tavoite: alle 100 kg

Lopulline tavoite: 75 kg

Metodi: Syön vähemmän kuin kulutan. Eli terveellistä, vähärasvaista ruokaa ja lisää liikuntaa.

Äkkiä se heinäkuu meni..

Tällaisin alkutilantein lähden minä painoani tiputtamann..

Lähtöpaino eli paino tänään: 93,9 kg (pituus 173 cm)

(jatkossa viikkopudotus)

Eka tavoite: alle 90 kg

Lopulline tavoite: 72-75 kg

No nyt sit jatkamaan koulutöitä..

Tsemppiä meille Elopainoisille=)

Maria

Eli tietoja

Lähtöpaino eli paino tänään: 78,2 kg (pituus 174 cm)

(jatkossa viikkopudotus)

Eka tavoite: alle 70 kg (lokakuun 15. päivä)

Lopulline tavoite: 57-60 kg

Mulla ei ole mitään pointsien laskua ym. (ainakaan vielä). Liikuntaa koitan lisätä paljon ja pienentää ruoka-annoksia, karsia turhia välipaloja ja ennen kaikkea luopua makean syönnistä.

Nyt olen kuun alusta syönyt hedelmän ja jogurtin aamupalaksi, päivällä yhden lämpimän ateria ja illalla hedelmän ja ruisleivän. Välillä on nälkä vaivannut, etenkin nukkumaan mentäessä, mutta kaipa tuo vatsalaukku tästä kutistuu ja tottuu pienempään määrään.

Tsemppiä kaikille. Nyt päätetään lujasti, että kaikki onnistutaan!

Ida

Taidan noudattaa imetyspisteissä " maalaisjärkeä" eli jos urheilen niin silloin otan 5 lisäpistettä käyttöön, jos en liiku niin sitten yritän sinnitellä 18p. - joka on ihan sairaan vähän...

Yritän olla alkuun tosi tiukka, jotta saisin venyneen mahalaukun pienennettyä. Tiedän kokemuksesta, että jos menee tosi vähillä pisteillä niin jossain vaiheessa homma tyssää ts. olo on niin kamala että iskee hirvee syömähimo ja sitten se on menoa!!!

Kysymys: Millä motivoitte itseänne eteenpäin silloin kun herkkuhimot yms. iskee ja muutenkin laihdutus maistuu puulta???

Mä päätin, että seuraava kampaajakäynti on vasta sitten kun 5% painosta on tippunut ja laitan painonvartijoiden viikkomaksun sivuun joka viikko - siitähän melkein kertyykin jo kampaajamaksu!

Onpas tänne saatu kasattua jo mukavan kokoinen porukka!

Mä olen syömisen osalta pysynyt tiukalla linjalla, mutta liikuntaa ei ole juuri ollut aikaa harrastaa. Olen vähän huono kotijumppaaja eli pitäis päästä tunnille, missä joku piiskaa tekemään..

En pääse huomenna laittamaan ekan viikon tulosta, mutta ilmoittelen sitä sitten to aamulla.

Tsemppiä kaikille huomiseen punnitukseen!

Ida

On ollut hieman kiirusta, eikä juuri ole koneelle ehtinyt, vaa' alle kuitenkin onneksi.

Keskiviikkona aloitin sitten kuurin, jossa kaikki sokerit ja kuoritut jauhot on kielletty, perunan koitan korvata pihvin kaverina esim. salaatilla tai keitetyllä lantulla. Ja leipää vähennän, välillä kun elän pelkällä leivällä. Muutenkin koitan lisätä tuota vihannesten määrää, kun nyt on mm. kukkakaali tosi herkullista.

Sitä kun hieman keittää suolavedessä, kuorruttaa juustolla on yksinkertainen herkku valmis.

Lähtöpaino eli paino 1.8.: 80,4 kg (pituus 160 cm)

Eka tavoite: 75 kg

Lopullinen tavoite: alle 65 kg

Minäkin olen aloittanut keskiviikkona, mutta nyt vasta löysin mukaan.

Aloituspaino 88.4 kg (pituus 175cm)

eka tavoite 5 kg pois

tavoite n. 73 kg

Laitan tähän mittojakin, kun tuo vaaka tupaa heittelemään aika paljon, niin on sitten jotain muutakin jos tuntuu etteti paino laske. Pitäisi kyllä ostaa uusi vaakakin. Mitäsän saisi hyvän ja halvan ?

Mitat:

Rinnan alta 93 cm

vyötärö 102 cm

lantio 107cm

reisi 65 cm

Menetelmänä on kalorilaskuri. Päivittäisenä kalorimääränä 1500-1800 riippuen liikunnasta. Tänään käyty kuntosalilla ja kulutettu 540 kaloria sykemittarin mukaan. Teen aina niin, että ensin n. 45 min hikeä ja sitten salitreeni päälle.

Lähtöpaino 1.8: 93kg (pituus 172cm)

(jatkossa viikkopudotus)

Eka tavoite: alle 90kg

Lopullinen tavoite: n.70kg

Apuna käytän pointseja ja maalaisjärkeä...

Aloitin jo keskiviikkona pilateksen ja tarkoitus on ruveta liikkumaan, kävelemään, pyöräilemään...

Tsemppiä kaikille!

Terkuin Emäntä

Heippa sekä vanhoille että uusille tuttavuuksille:)

Mä oon ollut jo kesän pointseilla, välillä tosin on lipsunut pahemman kerran;) Jäätelö kun on niiin hyvää!!Grilliherkkuihin mun laihikset ei kasvissyöjänä kompastu mutta just jäätelö ja karkit on meikäläisen paheita..mä oon antanut itselleni imetyksestä 5pojoa eli 23p saan syödä päivässä, liikuntapojoja en laske,rasvatonta maitoa/rasvatonta maustamatonta jugurttia olen juonut " ilmaiseksi" ,ne vievät meikäläiseltä nälän hyvin.

viitisen kiloa on tässä kesän aikana jo karkotettu,

pituutta löytyy suunnilleen 166cm ja painoa nyt 66,6kg, paljon kuutosia:)

Tavoite ois päästä tonne 60kg hujakoille, sen verran painoin ennen raskautta ja silloin oli itsellä hyvä olla!

Oon aina ollut kova liikkumaan mutta nyt tytön kasvettua isommaksi (1v.) ei vaunuissa olo enää neitiä kiinnosta joten aiemmat ihanat tuntien vaunuttelut on vaihtuneet paljolti puistossa istuskeluun:/

Crosstrainer löytyy kotoa ja sitä koitankin polkea aina kun aikataulu antaa myöten..olemattomia vatsalihaksiakin pitäis vähän herätellä jos toi pömppis sulais niiden myötä ees hiukan pienemmäksi..

Tsemppiä kaikille laihdutukseen!!!

Queen

Pointseista imetyksen aikana - en saanut tietoa mistään painonvartijoiden opuksesta, mutta useampikin palstailija täällä tiesi kertoa, että osittaisimetyksestä saa 5 pistettä ja täysimetyksestä 10. Itse en kyllä tuota viittä antanut itselleni käyttöön, vaan vain kolme extrapistettä. Tuntui niin hurjan paljolta se viisi...

Mahtuusihan vielä mukaan yksi mattimyöhäinen? Olen lueskellut ryhmänne keskustelua vajaan viikon, ja olen aika samassa tilanteessa paínoni kanssa. Kahden lapsen (nuorin 1 v 1 kk) jälkeen ELOpainoa on kertynyt 78 kg 167 cm:n pituuteen. Sain jo aiemmin tiputettua painon vajaasta sadasta nykyiseen. Nyt tavoitteenani olisi ensin normaalipaino 69 kg, ja siitä mieluiten noin 65 kg:een. Aloittelin kevennykseni 1.8., joten punnitsen sitten ke-aamuna 8.8., eli huomenna.

Mulla on toiminut hyvin mahdollisimman pysyvät, maltilliset muutokset. Niinpä syön noin 1800 kcal:n edestä päivittäin, suht terveellisesti mutta hyvin/maukkaasti. Kerran viikossa herkuttelenkin, maltilla. Hyötyliikun pojan taaperon kera puistossa, pyörällä, vaunulenkeillä, jne. Syksyn tullen aloitan taas mammajumpan ja tanssillisemman jumpan kerran, pari viikossa. Muuhun en oikein pysyvästi repeä. Kaikille HURRRJASTI TSEMPPIÄ JA MOTIVAATIOTA, yst terv Maisu78

Mä en saa nyt painoani tähän, koska en omista vielä vaakaa. Kunhan meillä ei enää sairastella, pääsen kauppaan ostamaan sellaisen :)

Mutta siis, pituutta on noin 167cm, ja painoa oli kuukausi sitten 76kg. Siitä on ehkä jo kilo lähtenyt, joten villi veikkaus, että painan nyt 75kg :) Ja siis tavoite on saada 7-10kg painosta pois.

Mulle sopiva painoindeksi olisi 23-24; en tuntisi oloani kotoisaksi ihan superhoikkana.

Minäkin liityn mukaan. Aloitan aika maltillisesti sillä täysimetän kuukauden ikäistä vauvaani. Edelliset pari lasta ovat tuoneet imetysaikana muutaman kilon lisää, jotka ovat sitten jääneet pysyvästi. Siispä nyt ajattelin saada muutamia kiloja tippumaan jo imetysaikana.

Kotona on siis myös 2 ja 3½-vuotiaat lapset ja mies aina menossa, joten sellainen hikiliikunta jää varmaankin vähemmälle. syömisiä tarkkailemalla olisi siis tarkoitus saada kiloja tippumaan. Ja veden juontia lisäämällä...

Lähtöpaino eli paino tänään: 82.6 kg (pituus 174 cm)

(jatkossa viikkopudotus)

Eka tavoite: alle 80

Lopulline tavoite: 68

Lantio mitta: 113 cm :(

Tästä siis eteenpäin, kevenevin tunnelmin! :)

-pömppis-

Nyt se sitten urakka aloitetaan! Tänään jo tosin mennyt vähän metsään kun kävi vieraita, ja illalla kaverin tupperit....Tiedättehän mitä se tarkoittaa...Pöydät notkuu herkkuja...Mutta YRITÄN! =)

Mulla siis:

Pituus: 166 cm

Aloituspaino: 72 kg

Eka tavoite: alle 70kg elokuun loppuun mennessä

Varsinainen tavoite: 65 kg jouluun mennessä, ja ettei yli sen mene pysyvästi sitten enää...

Siinähän sitä hommaa. Kiva saada seuraa tosiaan, intoa vaan kaikille!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat