Vierailija

Joo, ja turha sanoa, että myöhäistä katua kun viikkoja jo/vasta 31.

Tiedän sen. Mutta kun omalla kohdalla odotus ei olekaan mikään helppo ja äiti säteilevä, vaan ongelmainen riskiraskaus, jonka vuoksi saa juosta koko ajan äippäpolilla, niin on alkanut jo käydä henkisen jaksamisen päälle. Raskaus tuli yllätyksenä ja jatkuvat ongelmat myös. Lapsi ei ole ensimmäinen joten löytyy myös vertailukohtaa ns. normaaliin raskauteen.

Vertaistukiäitiäkään on mahdotonta löytää, kun ei äippäpolilla kehtaa kysellä miksi olet täällä - kysymyksiä..

Lasta kyllä odotan kuumeisesti jo nyt, onneksi.

Pelkään vain kuinka ihmeessä jaksaa loppuun..

Säteilettekö te muut vai löytyykö samanlaisia tuntemuksia. Tuntuu vaan ettei tälläisestä asiasta kukaan KELVOLLINEN ÄITI saa puhua ääneen.

Kommentit (5)

Voisin kyllä synnyttää, imettää ja hoitaa vauvoja ihan loputtomiin mutta tää raskaus on niin kamalaa että toivottavasti tämä kerta (neljäs) jää viimeiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Totta hemmetissä saa puhua negatiivisistakin tunteista ja mietteistä. Kuka oikeasti jaksaa olla aina myönteinen raskaana ollessa. Tuollasessa tilanteessa kun sulla ap, on aivan ymmärrettävää että jaksaminen on heikoilla.

Tuntuu vaan, et kun olen sanonut ääneen tuon asian, minulle on elettu vakuuttelemaan, että kuule kyllä se vauva on ihana ja sen arvoinen jne.

Ei sitä pidä niin raskaasti ottaa ja kannattaa ajatella vaan positiivisesti jne. jne.

Ilmanmuuta on, en minä sitä, mutta en ole tottunut (johtuu paljon siitäkin) olemaan kovin vaivainen ja olemaan koko ajan levossa ja pyytämään apua. Tuntuu rasittavalta, että joutuu olemaan toisten vaivoina. Mutta niinkään en saisi ajatella.

Olen monesti miettinyt sitä, että kuinka kaikki sairaat ihmiset jaksavat. Nostan hattua heille kaikille!

itselleni, niin toivon minäkin, että en enää koskaan ole raskaana. Sitten tietenkin kymmennen vuoden päästä haikailen..:) Vauvoja kyllä rakastan minäkin !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat