Vierailija

Olen aina ollut rahalahjan kannalla, mutta tässä tapauksessa jotenkin tuntuu aika kornilta maksaa heidän häämatkansa kaukomaille!

Varsinkin, kun ovat lapsettomia ja molemmilla hyväpalkkainen työ. Käyvät reissussa tosi usein ympäri maailmaa.

Mitä tekisitte? Mitä lahjaksi ja jos rahaa, niin kuinka paljon?

Sivut

Kommentit (49)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hyväntekeväisyyteen rahaa, loukkaantukoon. Ehkä tämä on sitten niin itsestäänselvää minulle, etten osannut edes ajatella sitä niin, että joku oikeasti ajattelee noin. Valitettavasti teidänlaisia ihmisiä myös löytyy.

20

esim. löylykiville laitettavaa tuoksua + saunahunajaa hierottavaksi tai jotain aromi-öljyä (saa apteekista) ja siihen sellainen tuikkukynttiläteline, jossa on se vati mihin se öljy laitetaan ja ehdä siihen vielä jokin eroottinen peli.

En usko, että niillä ihan kaikkea kuitenkaan on.

- lapsettomia

- hyvässä työssä

- asunto viimeisen päälle

- vaatteet kalliita

- möivät just naisen asunnon keskeltä helsinkiä

- autoja, moottoripyöriä

- matkoja monta kertaa vuodessa ympäri maailmaa

- ap

Hyvätuloisilla on usein (ei aina, arvon av-mammat, älkää hermostuko) niin suuri tarve erottautua omilla kulutusvalinnoillaan, etteivät ulkopuoliset välttämättä osaa antaa heille lahjaksi mitään mikä heitä miellyttäisi. Tämä siksi, että useimmat vaatteet ja kaikki sisustus- ym. esineet ostetaan yleensä pienistä putiikeista, jottei kenelläkään muulla olisi vastaavaa. Maku on niin älyttömän tarkka, jottei itse viitsi oikein mitään vaasia lahjaksi ostaa, kun ei voi tietää miellyttääkö se hyvätuloisten silmää.

Tämän vuoksi antaisin rahaa, jos sitä pyydettäisiin.

Tiedän tämän kokemuksesta, kun läheisin perheemme on hyvätuloinen. Mukavia ihmisiä, ei siinä mitään.

jos vie lahjan hääparin toiveen vastaisesti, perusteena se, että ovat antajalle liian rikkaita.

Ja veikkaanpa vaan että se lahja on halpa...

hyväntekeväisyyteen mut mä maksan mieluummin jotain hääparille kyllä ja summaks annetaan sen verran kun halutaan antaa, itse en juuri kahtakymppiä vähempää anna mutta summa on samantekevä, rahathan lasketaan yhteen

kulutusluottojen, lainojen avulla.

Jos on isot häät niin täytyy muistaa että nekin maksavat.

Vie pieni summa rahaa. Tai jos asuvat omakotitalossa tai rivarissa niin vie omenapuu!

käytöskouluun (sen takia että haluan lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen?!) mielummin kuin sinne hyväntekeväisyyteen?

Oletko oikeasti tuota mieltä? Jos olet, niin olet kyllä aikamoinen idiootti.

Mutta älä huoli, etköhän jotain pennosia saa hääpäivänäsi niin että pääset käymään Mallorcalla. Senhän takia täällä niin kovin vaahtoat.

20

Vierailija:

Lainaus:

törkeää? Huh huh. On joo törkeää, jos köyhät ihmiset saavat vaikka koulunkäyntitarvikkeita tai lääkkeitä. Törkeää, joo.

20

käytännössä toi ei ilahduta hääparia mitenkään ja tarkoitus ois onnitella. sama kun antas lahjarahat ohikulkijalle ja käskis käydä niillä vaikka kaupassa, ohikulkija saa lahjan, hääpari ei. eriasia jos hääpari itse toivoo että rahat hyväntekeväisyyteen

yllätys. Jos on, mene jollekin käytöskurssille niillä rahoillasi.

Ja toistetaan nyt toistamiseen: Se hyväntekeväisyys ei sinällään tietenkään ole paha asia, huono käytös sen sijaan on.

ja sinähän et tiedä, miten paljon ko. pari jo antaa hyväntekeväisyyteen.

Ei se hyväntekeväisyys ole törkeää, vaan sinun tyylisi kävellä hääparin toiveiden yli vain koska he ovat rikkaampia kuin sinä. Törkeää on sinun tapasi antaa rahan määrätä omaa elämääsi ja näkemyksiäsi noin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat