Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaksi kertaa olen Reimatecit ostanut. Talvihaalarin muutama vuosi sitten, jolloin polvet ja peppu karheentuivat nopsaa tahtia ja näkyvästi. Välillä olen ostanut Remua ja yhden lassien. Nyt Lassie ja Reimatec ovat olleet käytössä rinnakkain, Lassiessa ei juuri mitään jälkeä, Reimatecissa polvessa jo karheuman lisäksi reiän alku. Remutkin ovat kestäneet paremmin.

Onko muilla vastaavia kokemuksia vai mistä lie kysymys?

Sivut

Kommentit (42)

Osa puvuista on ollut todella kestäviä ja vielä todella kovan käytön jälkeenkin tosi ok. kuntoisia. Osasta taas on polvet ja takapuoli kulahtanut ja ohentunut alta aika yksikön..? Koskaan ei ole tainnut mennä kangas ihan puhki asti.

Nyt ostin ensimmäistä kertaa tänä vuonna esikoiselle Lennen talvihaalarin. Kun siitä haalarista niin kovasti kehuja olin kuullut ja tykästyin ihanan herkulliseen väriin. Olen aiemmin karsastanut Lennen haalareita, kun olen mieltänyt ne enemmän sellaisiksi puuvilla/ohut kankaisiksi hörhelö haalareiksi, mutta löysin todella hyvän ja toimivan tuntuisen ja näköisen haalarin. Alaosan saumat sekä muistaakseni olkasaumat on täysin teipattu. Alaosan kangas on todella vahvan ja kulutusta kestävän tuntuinen, on veden ja tuulenpitävä jne. Ja mikä parasta paljon paksumpi/lämpimämpi, kun nuo Reimatecin haalarit. Kummaa puhetta minulta, joka on aina ennen vannonut Reimatecin nimeen.;) Mutta nyt on siis kovat odotukset tuolle Lennen haalarille.

Niin ja pakko on vielä kuitenkin kehua esikoisen tämän hetkistä Reimatecin välikausihaalaria, että se on kyllä ollut taas ihan oudon kestävä. Niin kovalla käytöllä on imittäin ollut ja monta kertaa on kaatunut ja kyntänyt ihan asfaltillakin, mutta haalari on edelleen ehjä ja moitteeton. Kumman paljon, noissa saman merkin haalareissa on näköjään laadullisia eroja??

No mä olen kyllä pettynyt Lassieen (G-tech, niitä Cittarin haalareita). Nelivuotiaalla pojalla keväällä ostetut haalarit ovat polvista niin kuluneet, että kastuvat heti läpi. Siis jos hyppää lätäkköön mahalleen... Ennen lapsia en tiennyt, että joku voisi keksiä niin tehdä.

Mietin juuri, että taitaa se Reimatec sittenkin olla hintansa väärti. Tai sitten tuota kulutusta ei kestä mikään. Isäni tapasi sanoa meille lapsena, että "Eihän teillä kestä mursunnahkainen persekään"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Maksoin alesta niistä 40 e per kpl. Täytyy sanoa, että niistä ei jääny kyllä mitään jäljelle. Heijastinnauhat kuluivat tosi nopeaa, haaroista repeilivät kuukauden käytön jälkeen (molemmat haalarit!!), jalkarenksut repeilivät ym. Olin tosi pettynyt. Ihan kivan näköisiä olivat ja hyvän oloisia, mutta meillä ei kyllä kestäneet. Ne saa kyllä joku, jos haluaa...

Reimatecit on hienoja ja saahan niistä kuitenkin myydessä jonkin verran. Sitäpaitsi ostin nyt pojille reimatecit ovh 159 e hintaan 59 e. Ja jos niistä saa myydessä vaikka 25, niin olen ihan tyytyväinen.

Lainaus:

Tai siis kun lapset olivat pieniä niin ostin ne joissa kumihousut. Olen ne aina ostanut sillä asenteella että kun ne maksavat vain puolet (tai alle) Reimateceista, niin ostetaan sitten uudet jos menevät heti huonoiksi. Mutta koskaan vielä eivät ole menneet, vaan käyvät vielä kahdelle pikkusisaruksellekin ennekuin hyvillä mielin voin laittaa ne roskikseen. Eli minun kokemuksellani Lassiet kestävät kolmella lapsella kulumatta puhki, joten ostan vastaisuudessakin vain niitä. Mutta värit ovat tänä vuonna aika kamalat, mutta niin ovat muidenkin malleissa.

kolmella muksulla menemättä puhki?

Reimatec ei kestänyt mitään, eikä Jonathan, mut yllättäen Jonathanin pelkät housut ovat kestäneet jo kaksi käyttäjää eikä näy jälkeäkään.

Peuhareita vois kokeilla myös, Remuja ei ole ollut paitsi välikausina

ja ne kyllä kesti vaikka väri oli kyllä hieman järkky. Ehkä ne siksi kestivätkin. ;)

Lassieta lapsilla nyt.

Parhaimpina ylivoimaisesti ovat pysyneet Jonathan ja Remu. Ehkä Remu vieläkin parempana.

Meidän perheessä ostetaan kai tästä lähtien pelkkää Remua. On vakuttaanut.

eli se on tarkoitettukin kestämään erilailla kuin reimatec. Tec sitten taas pitää vettä muttei ole kulutuksen kannalta niin kestävä. Meillä ollut reimalta kaksi peuhari pukua ja kulumia toki on mutta ovat olleetkin kolmella lapsella käytössä. Nyt kun lapsilla käytössä toppahousut ja takki niin olen ostanut peuharin housut ja jonkun muun merkkisen takin kun siinä ei ole ainakaan meillä ollut niin suurta tuo kuluminen. Esikoisen 4v vanhat peuharihousut saavat tänä talvena kuopuksesta kolmannen käyttäjän.

Reimateccien lisäksi lapsillamme ollut lähinnä Remuja ja jokunen ns. halpishaalari. Remuissakin paljon parempi hinta-laatusuhde kuin Reimateceissä.

6

No ei ne ole ihan puhki mutta kolmen rymyeetun jälkeen kyllä siinä kunnossa, ettei niitä kukaan enää huoli. Turha kirppiksellekään viedä, vaikka ilmaiseksi antaisin niin ei mene. Ja mielestäni kolmen lapsen jälkeen saan jo laittaa jotain roskiinkin ja ostaa sitten uutta.

ja muutama kuukausi vain käytetty ja on aika kuluneen näköinen. Lassien haalari oli käytössä 2x kevään ja syksyn ja on kuin uusi. En osta enää muuta kuin Lassieta, mahtava hintalaatusuhde, tuo pojan haalarikin maksoi vain 25€

Nyt on Reimatec, SuperRemu ja Raiski Drymaxx. SuperRemu ja Raiski kestäneet kulutusta ehdottomasti parhaiten. Harmivaan että Remu ei pidä vettä yläosan saumoista, ei voida käyttää sitä sateella kun on muuten ihan märkänä. Remussa on myös hankala puuvillavuori ja liian leveä hoikalle lapselle, kun ei ole vyötärökiristystä. Raiski on ehdottamasti paras. Kaikki ompeleetkin teipattu! Ei pelkästään saumat vaan siis esim. logoheijastimen ompeleetkin, ihana hengittävä liukahko vuori, vyörätökiristys. Ei mitään kulumaa missään. Ehdottomasti paras. Näitä meille tulee lisää!

Siksi sitä ei enää meille tule, ei tosin Reimateciäkään kun se ei kestä kulutusta. Raiski ja Rasavil kestää sekä vettä että kulutusta.

Lainaus:

kerää ääniä??? Mielenkiintoista.....

todella huonolaatuisia (nykyään, vanhat oli parempia) hintaan nähden.

Meillä oli viime talvena Reimatec-toppahousut (69,-) -> polvet ja pylly puhki kahden käyttökerran jälkeen

ns. kakkoshousuina oli H&M:n toppahousut ja ne ovat edelleen ehjät ja siistit vaikka niitä käytettiin ja pestiin useammin kuin reimatekkejä.

Talvihaalareista ehdottomasti on Jonathanin haalarit parhaita. Itselläni on kolme muksua ja kaikille olen ostanut vain Jonathanin haalareita talveksi. Nuorimmaisella oli esim. viime talven Jonathanin haalari jonka olin ostanut esikoiselle uutena ja makso noin 75€ ja haalaria käytti kaikki kolme muksua ja nyt sen vielä myin kirppiksellä 5€:lla ja hyvin palvelee vielä kunnon talvipukuna neljännellä käyttäjällä.

Reimatec on parantanut tänävuonna hankauksen kestoaan 30000:een viimeuotisesta 20000:sta, remut on keskimäärin 50000.

Ikävä kyllä Rasavil ei vaan ole väreiltään ja malleiltaan mitenkään kaunista katseltavaa.

Vie vaikka spr:n tai uff:n laatikkoon!!!

Tyhmä heittää hyvää käyttö vaatetta roskiin!

Lainaus:

Tai siis kun lapset olivat pieniä niin ostin ne joissa kumihousut. Olen ne aina ostanut sillä asenteella että kun ne maksavat vain puolet (tai alle) Reimateceista, niin ostetaan sitten uudet jos menevät heti huonoiksi. Mutta koskaan vielä eivät ole menneet, vaan käyvät vielä kahdelle pikkusisaruksellekin ennekuin hyvillä mielin voin laittaa ne roskikseen. Eli minun kokemuksellani Lassiet kestävät kolmella lapsella kulumatta puhki, joten ostan vastaisuudessakin vain niitä. Mutta värit ovat tänä vuonna aika kamalat, mutta niin ovat muidenkin malleissa.

jokaisesta ulkohoususta polvet. Lapsi on nyt 7-vuotta ja uuder Reimatkin meni povesta ekalla viikolla rikki. Meiltä ei jää housuja kierrätykseen, kun menevät niin huonoon kuntoon ettei niitä kukaan huolisi.

Reiman vk-haalari hajosi VAUVALLA samantien. Siis vaunuissa istuvalla lapsella ja useammasta kohdasta... Reimatec-talvihaalariin olen ollut ihan tyytyväinen, mutta silloinkaan lapsi ei vielä ollut kovin rymyäväinen.

En Reimaa enkä Lassieta. Muuten meillä on on ollut kumpaakin ja perusjutut kestäneet lähes yhtä hyvin. Lassie hiukan paremmin.

Tänään katselin naapurin tytön ReimaTec-pukua, joka on noin kuukauden vanha ja oli tosiaan aika kuluneeen näköinen. Mietinkin sitten, että ostan Lassieta meidän pojalle.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat