Vierailija

Olet vakavasti harkinnut siivouspalvelun hankkimista.

Voin ihan hyvin itse tehdä ns. ylläpitosiivouksia eli imuroida nopeasti kerran pari viikossa ja pesaista pikaisesti vessat. Mutta en ehdi / jaksa millään pestä ja puunata paikkoja niin putaksi kuin haluaisin niiden olevan. Siis jynssätä sormenjälkiä valokatkaisijoista tai pyyhkiä jatkuvasti jalkalistoja ym. aikaa vievää. Ja tähän puhdistukseen kaipaan apua.

Siivous maksaa 32 e / h. Ihan keskivertohinta ymmärtääkseni.

Pohdin tässä onko parempi tilata siivous viikottain 2 h/ kerta vai joka toinen viikko 3 h / kerta?

Ehtiikö kahdessa tunnissa puunata paikkoja riittävästi? Vai onko 3 h parempi. Rahani eivät oikein riitä kolmeen tuntiin joka viikko, joten miten on?

Mitä mieltä olette kumman ottaisitte tehopesun joka toinen viikko vai perussiivouksen joka viikko?

Kommentit (4)

Järjestelen itse edellisenä iltana pyykit, postit, lelut ym. irtoroinat. Siivooja vie matot ulos, luutuaa lattiat, pyyhkii pölyt, pesee WC:n, vie petivaatteet ulos ja laittaa lakanat pesuun ja jos kerkiää kuivamaankin ja joka toinen kerta pesee saunan. Jos aikaa jää on vielä viikannu pyykkiä tai tyhjentänyt tiskikoneen. Kun tulen itse töistä kannan matot sisälle ja pettaan petit.

Maksaa täälläpäin Suomea 19¿/h ja olen ollut tosi tyytyväinen. Koska en käy ravintoloissa enkä polta olen katsonut, että voin nauttia hyvällä omallatunnolla puhtaasta kodista joka toinen viikonloppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat