Vierailija

Iso ongelma!

Olin ihan 100%:n varma, että mulla on klamydia kun on niin vaivaa alapäässä. Tilaan kyllä gynelle ajan, mutta se kestää ennenkuin sen saa.

Vaiva siis seuraavanainen:

kutina

pieni kirvely

pissattaa hieman normaalia useammin

valkovuoto on mielestäni sitkeämpää, hajutonta!

Labrassa otettiin samalla hiivaviljely ja trikomonasviljely.. ei ollut niistäkään kumpikaan.

Mikä siis mulla on? Mitä tehdä??

Sivut

Kommentit (28)

Voisko limakalvo olla kulunut lähes jokapäiväisestä rankasta seksistä ja niin on sitten päässy hiiva paremmin jylläämään? Onko se valkovuoto aina tosiaan kokkareista hiivatulehduksissa?

Voihan mulla olla pissatulehduskin tosiaan, mutta se ei selitä kyllä miehen vaivoja, joten sikäli en oikeen usko. Miehen terska siis myös vähän rikki. Tai siis silleen " kulunut" .. punoittava.

Mä en kyllä ymmärrä jos mulla on TAAS hiiva! Olen syöny jo kaks diflucania samaan vaivaan viimekuussa. Sit menin antamaan sen papakokeen ja muut näytteet, jotka oli negatiivisia. Olisko silti hiiva mut ei vaan näkyny labrakokeessa kun oli liian lyhyt aika lääkkeen otosta (vähän yli viikko)?

Odotan papa-kokeen vastausta ja soitan sit gynelle et mitä helvettiä!

ap

Hoitoa kaipaa kummatkin, osta canesten emätintabletit ja voide, jota mieskin voi laittaa. Valtä liian tiukkoja alkkareita kuten esim. slogit ja vältä myös pikkuhousunsuojia. Vaihda pikkuhousut väh. kerran päivässä. Käytä myös allergiatestattuja pesu- ja huuhteluaineita. Nämä siis lääkärin ohjeet minulle ja auttoi.

ja tiesitkö, että osassa siteitä ja pikkuhousunsuojia on aineita, jotka aiheuttavat vastaavanlaisia allergiaoireita. katso merkit kuluttajalehden sivuilta. Mutta allergiaoireet ei tartu mieheen, hiiva tarttuu. Uskon siis hiivan olevan syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on mulla niitäkin ollu muutaman kerran ja oireet on kyllä ollu selvempiä.. Voiko olla pissatulehdus silti? Entäs miten miehen vaiva selittyy?

ap

Häpyhuuletkin turvoksissa. Onko mulla joku kumiallergia? (viimeks käytin uuden miesystävän kanssa kumia viikko sitten). Niin ja sanottakoon vielä, että samalla otettiin papa-koe. Toivottavasti siitä selviää edes jotain. En jaksa tätä V****vaivaa!

ap

tosin kesti vain pari viikkoo. Syy oli pikkareissa!

Ostin sellasen paketin, jossa oli useemmat pikkarit. Käytin niitä peräkkäin ton pari viikkoo. No sit laitoin jalkaani erilaiset ja kappas, vaiva hävis.

Nuo uudet pikkarit varmaan sit hieroi jotenki tai jotain vaik ei mitenkään ihmeen malliset ollukka..

Mieskin sanoi, että hänelläkin on jonkinlaista vaivaa, lähinnä kutinaa, mitään ei kuitenkaan näy silmämääräisesti. Klamydianäytteellä kävi hänkin, tuloksia ei ole vielä saanut. En usko et vaiva johtuu pikkareistakaan..

ap

kutisee.... ehkä miehen kutina on henkistä kutinaa kun luulee että sinulla on jokin tauti, niin hänelläkin on? Jospa oletkin raskaana. Alkuraskaudessa on tihentynyttä pissaamisen tarvetta ja vähän kirveleekin ja valkovuoto muuttuu erilaiseksi.

Vai oletteko vaihtaneet saippuamerkkiä? tai pesuainetta? peseekö pyykkikoneenne kunnolla (huuhtelut)...

Mietin jo, että ottasinko uuden diflucanin ja ostasin miehelle sen canesten voiteen ja käyttäsin ite vielä sen 500 mg kerta-annospuikon vai kärvistelisinkö vielä viikon jotta kuulis papakokeen tulokset? Eikai sekään oo aina hyväks ottaa kaikkia pillereitä turhaan jos ei sit olekaan hiiva?

ap

Itseltäni parani muutamalla rakkohuuhtelulla. Terveyskeskuksessa rakkoon laitettiin lääkeliuosta jonka annettiin vaikuttaa puoli tuntia. Tämä toistettiin muutaman päivän välein.

Ja ei sulla välttämättä ole kumiallergia... Itse luulin myös niin, testissä ei kuitenkaan mitään näkyny. Vuosien myötä olen tajunnu että sen on oltava se liukuvoide niissä... Minulle parhaiten (aiheuttaa vähiten vaivaa) sopii magic ja sultan

Miehen esinahka punoittaa ja on arka (mullahan siis on ollut kondyloomaa aiemmin ja vois kai miehellä näinkin oireilla?)..

Huuhteluaineita tai muita en ole vaihtanut. Joko tää siis on jompikumpi hiiva tai kondylooma ja ehkä vielä mulla voi olla lisäksi pissatulehdus? En tiedä.. Menee vallan panemisen riemu kun niin vaivaa :D..

ap

Piti vielä kysyä, että voishan tää olla hiivakin kun virtsaputken ympäriltä on " iho kulunut" on siis tavallaan lähes vereslihalla samoin kuin miehellä.. Valkovuotoa on, muttei perinteistä hiivamaista kokkareista.. Onko se aina sellaista? Voiko muut tulehdukset kuin hiiva tarttua mieheen??

Arvauksia... edes

ap

Sitten kävi ilmi, että miehellä oli ollut toinen nainen jota käynyt panemassa silloin tällöin. Se toi sitten ne sen muijan bakteerikannat minulle ja minä oireilin. Ja mieskin oireili samalla lailla. Ei ollut klamydia kuitenkaan.

Kestää ennen kuin tottuu. Hormonit vaikuttaa myös limakalvojen kuntoon, mistä oireilu voi johtua. Laita Bephanten (punainen) voidetta pesujen jälkeen suojaamaan alakertaa. Toinen on gynofiilus, alakerran maitohappobakteeri kapselit. Kokeile niitä. Jos vaiva jatkuu niin uusi sp testit ja ota ihmeessä pissa koe.

Meni välillä pois ja alkoi taas uudestaan. Hiivalääkkeet auttoi hieman (käsikauppa), mutta eivät kokonaan. Kävin testeissä, ei hiiva eikä klamydia. Lääkäri kyllä sanoi, että ihan hiivalta näyttää silmämääräisesti. Hän sanoi myös, ettei se jostain syystä kai aina näy testeissä. No. Kärvistelin vielä (imetin siis, enkä voinut alkaa lappaa " jos auttais antibiootteja yms." ). Oireet hävisi, siitä on nyt n. puoli vuotta. Olin juuri ehtinyt hakea itselleni sitä Lactalia tmv. apteekista, jolla olisin voinut koittaa tasapainottaa bakteerikantaa. Helpotuksesta huokaisin kun meni ohi, vaikken tiedäkään mikä oli.

Normaalia limakalvojen herkistymistä, ja ainainen lievä hiiva tai joku hyvin lievä tulehdus päällä. Tai ihan vaan hankaumaa.

t. sama vika ja koko aika päällä, imetän ja siinä syy.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat