Seuraa 

Terve!

Itse kahden alle 3-vuotiaan äitinä huomaan, että järjellinen ystäväpiiri on kummasti kaventunut. Siksi toisen kaltaiseni kanssa ajattelimme kerätä kasaan tyttöporukan, jossa tarkoituksena olisi tutustua uusiin tyyppeihin, istua iltaa ja tietty lukea niitä kirjojakin:) Ajattelimme, että kokoontuisimme pari kertaa vuodessa niin, että yöpyisimme jossakin mahtavassa kartanohotellissa tai muussa sellaisessa jossakin päin Suomea.

Siis, jos kaipaat illanistujaisia ja uusia fiksuja ystäviä, tule mukaan.

Ai niin, ajattelimme kokoontumisista lapsettomia sillä poikkeuksella, että alle 1-vuotiaat vauvelit pääsevät kyllä mukaan:)

Kommentit (2)

mutta en jaksa reissata pääkaupunkiseudun ulkopuolelle. Muutenkin viikonloput menevät nopeasti enkä halua käyttää aikaa matkustamiseen.

ja varsinkin tuo, että piiri kokoontuisi joka puolella suomea, saisi tutustua koto-Suomen maisemiin ja matkustaa uusiin seikkailuihin.

Se pakollinen MUTTA on tämä: juuri lapsen hoito on ainakin minulle ja varmaan monille muillekin kynnyskysymys.. esim työmatkojen tai muiden pakollisten kuvioiden takia joutuu jo lapsenvahtia käyttämään, ei oikein ole mahdollisuutta tällaiseen välttämättä. Eli itse osallistuisin mielummin lapsellisiin kokoontumisiin: saisipahan lapsetkin siinä seuraa.

Toivottavasti kuitenkin saatte homman pyörimään muttistani huolimatta- juuri tuo että ventovieraat tulevat yhteen halulla tutustua toisiin ja jakamaan omaa elämänkokemustaan ja mielipiteitään on kyllä arvokas asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat