Vierailija

Kommentit (16)

En kävelisi minkään kaupungin kaupunkialueella koska siellä altistuu pakokaasuille ja ilmansaasteille.

Aurinkoa nyt ei ainakaan kannata ottaa. UV-säteet nääs...

Enkä uskalla syödä mitään mikä on ostettu kaupan pakastealtaasta. Maksamakkaraa en voisi kuvitellakaan sutaisevani leivän päälle. Itä-Suomesta poimittuja marjoja välttäisin kuin ruttoa. Riistaa samaten, katkaravut jäisivät myös syömättä. Kaikki valkoisista jauhoista leivotut tuotteet ovat myös pahasta ja etenkin jos niissä on vielä sokeria.

Jos olisin lainsäätäjä niin kieltäisin odottavia äitejä ajamasta autolla. On huono asento kohdulle ja jos ei ole turvavyön alenninta niin se on jo suorastaan sikiön hengellä leikkimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole itse värjännyt hiuksia ja vain siksi, ettei kukaan voi varmasti sanoa, ettei sillä ole vaikutusta sikiöön. Voin elää yhdeksän kuukautta kuin riihen seinästä reväistynä, mutta en epäilyksen kanssa, jos lapsi ei olisikaan terve. Tällä perusteella vältän myös monia muita asioita, joista en voi olla varma. Kukin tehköön tavallaan. Mutta en kyllä ymmärrä miksi tämä aihe synnyttää näin kiihkeitä ajatuksia puoleen tai toiseen. Ajattelen itse niin, että olen lapsen kasvualusta ja hän saakoon parhaan mahdollisen sellaisen. Jos se tarkoittaa hiusten värjäämättömyyttä raskauden ajaksi niin olkoon niin. Se on pieni aika minun elämässäni ja vanhemmuus edellyttää hiukan suurempiakin uhrauksia :)

että väri ei tartu samalla tavalla hiuksiin raskausaikana kuin muulloin. Voi siis tarttua huonosti tai tulla eri väriseksi kuin tavallisesti, siksi jotkut kampaajat eivät suostu ottamaan riskiä vihaisesta asiakkaasta...

Hiuksien värjäämistä raskausaikana ei todellakaan suositella. Ja tämä siis asiaa tutkineiden lääkäreiden mielipide, eikä minkään kampaajan.

Vierailija:

Lainaus:

En ole itse värjännyt hiuksia ja vain siksi, ettei kukaan voi varmasti sanoa, ettei sillä ole vaikutusta sikiöön. Voin elää yhdeksän kuukautta kuin riihen seinästä reväistynä, mutta en epäilyksen kanssa, jos lapsi ei olisikaan terve. Tällä perusteella vältän myös monia muita asioita, joista en voi olla varma. Kukin tehköön tavallaan. Mutta en kyllä ymmärrä miksi tämä aihe synnyttää näin kiihkeitä ajatuksia puoleen tai toiseen. Ajattelen itse niin, että olen lapsen kasvualusta ja hän saakoon parhaan mahdollisen sellaisen. Jos se tarkoittaa hiusten värjäämättömyyttä raskauden ajaksi niin olkoon niin. Se on pieni aika minun elämässäni ja vanhemmuus edellyttää hiukan suurempiakin uhrauksia :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat