Vierailija

17,5-vuotias tyttöni on tutustunut netissä ranskalaiseen samanikäiseen poikaan, ja jutellut hänen kanssaan mesessä puolisen vuotta. Ovat ystävystyneet hyviksi ystäviksi. Tiedän, että poika ei ole huijari, olen itsekin jutellut hänen kanssaan Skypen ja webbikameran kautta ja mukavalta vaikuttaa.

Eilen tyttöni pyysi, saisiko poika tulla meille viikoksi syksyllä. Epäröin, vaikka nuoret ovatkin hyviä kavereita. Miten te toimisitte?

Kommentit (6)

Ei nyt ehkä ole ihan sama asia, mutta aikanaan meillä oli mieheni kanssa hurjan hauskaa, kun mies oli tutustunut netissä yhteen kanadalaiseen, joka sitten päätti tulla Suomeen. Tästä on aikaa jo toista kymmentä vuotta ja edelleen pidetään yhteyttä rapakon taakse.

Ja taas vastaavasti itse vierailin aikanaan saksalaisen kirjeenvaihtotoverini luona.

tyttäresi on melkein täysi-ikäinen etkä voi juurikaan vaikuttaa hänen tekoihinsa. Parempihan se, että tapaavat valvovien silmiesi alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niinkuin joku totesi edellä, parempi että tapaavat " kontrolloiduissa oloissa" . Esteleminen vain provosoi hurjuuksiin.

Peti pojalle pedataan tietenkin vierashuoneeseen!

PS. Itse olen muuten ihanan ja luotettavan ranskalaisen miehen kanssa naimisissa onnellisesti jo kahdeksatta vuotta :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat