Vierailija

Esimerkiksi 2-4 pienehköä taulua jos aiheen saisi valita itse (esimerkiksi nalle puh, bambi, prinsessat, maija mehiläinen, tao tao, myyrä jne jne).

Mikä olisi hyvä pienen tytön huoneen seinälle? Entä pojan? Tai yhteisen huoneen?

Alan sisustella lasten huoneita ja mietin mistä aiheesta teettäisin taulusarjat seinille.

Kommentit (20)

Esikoisella olisi varmasti jo itsellään vaatimuksia/mielihaluja. Prinsessat (disneyn), Winxit tai Littlest Pets vois olla kova sana.

Poika, 2v. tyytyy siihen mitä äiti laittaa. Tällä hetkellä Minna Immosen nalleja on hänellä seinällä. Ne on kivoja.

Yksi vaihtoehto olisi jotain ihan selkeitä eläinkuvia, ei siis mitään sarjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ap kuullostaa ihan kauhealta ihmiseltä, sori vaan. Aah, ne ihanat söpöt nalletassukat!! IIk IIK! Ja yök!

Monta kivaa ideaa on tullut esiin ja vaikea on valita minkä aiheen valitsisi.

Nuo Minna Immosen nallet muuten ovat myös ihania!

Olen ajatellut että voisi sitten huoneeseen laittaa muutakin pientä sisustusta liittyen noihin tauluihin.

ap

että se ei mene hetkessä pois " muodista" , ei siis mitään muotivillityksiä (kuten bratz tms) vaan ehkä mieluummin jotain klassisempaa. Lapset ovat 1v ja 3v.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Sellasia pieniä, neliön muotoisia. Pitäs vielä löytää jostain niihin kehykset ja keksiä mihin ne ripustaa.:)

mulla on noista nalleista sellainen taulu joka on neliön mallinen ja siinä on nuo kaikki neljä nallea.

Lapset käyvät siellä vain kesäisin, joten kevät, syksy ja talvikuvat ovat heille tärkeitä. Ja talvella muistellaan kesän mansikkapaikkoja ym.

Erityisen suosittu on talvinen ilmakuva, jossa keskeisellä paikalla komeilee kunnallisvaalien aikainen mainoskyltti:D

jos itse maalaisin

yhteen tauluun vaikka linna vuoren huipulla.

toiseen taivaalla pilvien seassa lentävä lohikäärme tai pegasos jolla joku ratsastaa.

kolmanteen prinsessa ikkunalla ja letti roikkuu ulos (jos taulu tarpeeksi iso, prinssi kiipeämään lettiä pitkin)

neljänteen eläimiä metsässä: pupuja, kauris, kettu, hiiriä, siili,

Jos saisit valita 4 pienehkön taulun sarjan lastenhuoneen seinälle niin minkä aiheen valitsisit?

Itse pähkäilen tytön huoneen seinälle maija mehiläinen tai bambi tai nalle puh. Kuulisin mielelläni muitakin ihania ideoita?

Pojan huoneeseen vaihtoehtona peter pan, muita en ole vielä keksinyt.

Joku itse kehitelty prinsessa-aihekin voisi olla kiva, tai suloiset nallet.

Lapsi tykkää myös viirusta ja pesosesta, siitäkin voisi saada hauskoja tauluja. Ai ja nyt tuli mieleen yksi aihe mikä olisi aivan ihana, ne Tarinatuokion pikku-karhu ja pikku-tiikeri! :)

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat