Vierailija

Minkä arvoinen lahja mielestänne pitäisi hommata, kun nelihenkinen perhe on kutsuttu häihin. Ei aiota kyllä kauaa olla häissä, kun on päällekkäisyyksiä. Vihkiparin kanssa ei juurikaan olla missään tekemisissä ja kun ei heidän ruokiaan olla siellä syömässäkään, niin tuntuu hullulta laittaa kovin isoja summia lahjaankaan, rahaa kun ei hirveitä summia ole laittaa ihan mihin vaan muutenkaan (Asiasta voi tietty olla montaa mieltä!). Jotakin kuitenkin tietysti viedään ja mietin, että mikäköhän olisi sellainen kohtuullinen summa, ettei nyt ihan naurunalaiseksi lahjamme kanssa jouduta?! Mikä itselläsi on ollut käytäntö lahjojen suhteen? Kiitos vastauksistanne!=)

Kommentit (8)

Tätä mieltä olen ainakin minä. Vie jotain arvostettua merkkiä, mutta jotka kuitenkin tulee edulliseksi.

Esim. jonkun Arabian astian kahdelle, Hackmania, Iittalaa tai muuta sellasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Ostamme siis varallisuutemme mukaan ja eikös se kuitenkin ole niin, että tärkeintä siinä on se ajatus, ei lahjan arvo. -Ap "

Tuntuu, että nykypäivänä tuo perinteikäs ajatus on vallan hukassa. :-/ Ja jos se on hukassa aikuisilta, niin ei sitä lapsetkaan opi..

Ite menin naimisiin 11v sitten ja oisin ollu totaalisen ihmeissäni, jos jokanen vieras ois tuonu 300 mk:n (50¿:n) lahjan. Tuon arvosia lahjoja mä oottasin nykypäivänäkä vain lähimmiltä sukulaisiltani.

Kiitos vinkistä, mutta ovat jo tietoisia asiasta!

Hankalampi juttu täällä alkaa selittää, mutta en vaan kehtaa jäädä juhlista pois, koska on kutsuttu. Joskus ollaan kuitenkin oltu enempikin tekemisissä... Itse en niin ajattelekkaan, että minun jotenkin pitäisi hääparin juhlat ja syömiset lahjallani maksaa/korvata, mutta täällä tuntuu aika yleisestikkin olevan sellainen ajattelutapa ja siksi tuli vähän hölmösti kirjoitettua tuohon alkuperäiseen tekstiin. Tiedän kyllä jo, mitä lahjaksi hommaan ja se on juuri tunnettua merkkiä, kuten joku jo vinkkasikin. Lahjan arvoa vaan mietin, että mikä olisi kohtuullinen määrä/summa. Sain jo vastauksia ja ostan sen, mitä olin ajatellutkin, vaikka niihin ei 100¿:a rahaa menekkään. Ostamme siis varallisuutemme mukaan ja eikös se kuitenkin ole niin, että tärkeintä siinä on se ajatus, ei lahjan arvo. -Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat