Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten onnistuu???

Hyvät vinkit tarpeen

Kommentit (15)

tuon pitäisi riittää (pelkkä ruoka vai esim. laskujakin)...Itse olen opiskeleva yh ja elättänyt kahden hengen taloutemme jo neljä vuotta 634 eurolla kuukaudessa. Tämä on siis se, mitä käteen jää vuokran jälkeen. Tästä maksan laskut, ruuan kahdelle, kaikki juoksevat menot ja ostokset, eikä ole edes tehnyt mitenkään erityisen tiukkaa. Ei ne isot tulot vaan ne pienet menot.

meillä (4-henkinen perhe) tilillä puolet tuosta ja seuraavaan lapsilisäpäivään pitää pärjätä. Eikä varmaan tee tiukkaakaan, koska kertaalleen on jo ruokakaupassa käyty. Ei sinällään niin epänormaali tilanne, nyt vaan ehkä hiukan tiukempi kuu, kuin aikaisemmin. Laskut on onneksi maksettu ja täytyy vaan toivoa, ettei sairastella, niin hyvin menee. Lippu korkeelle vaan!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla nelihenkinen perhe ja joka kuukausi jää vuokran jälkeen käteen 800e. Siitä vielä sähkö, laskut, bussiliput, terveyskulut, lääkkeet, vaatteet, taloustavarat.. ja tuloksena on että ruokaan jää vähemmän kuin 299e ja sen pitäisi riittää koko kuukaudelle.

En ymmärrä mitä valitat.

Laatikkoruoat ja keitot kehiin. Varhaiskaali on parhaimmillaan, muitakin vihanneksia saa edullisesti. Kaikki heräteostot jäihin, tee ruoka- ja ostoslista vähintään viikoksi etukäteen. Marttaliiton sivuilta saat tarvittaessa lisävinkkejä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat