Vierailija

Niin, kun sanotaan, että se oma on aina kaikista kaunein omasta mielestä niin onko todella näin? Uskaltaako kukaan myöntää, ettei se oma niin kaunis ehkä ollutkaan? Siis rakkaitahan kaikki lapset ovat ja suloisiakin useimmiten, mutta olen minä ainakin vähemmän suloisiakin nähnyt...

Sivut

Kommentit (30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

enää), mutta ei ole nyt 4-vuotiaanakaan mitenkään erityisen nätti lapsi, vaan sellainen aika tavanomainen pojanviikari. Aikuisena saattaa sitten olla hyvännäköinen, hänellä kun on aika " puhtaat" piirteet, mutta yhtä hyvin voi olla olematta, eikä se nyt niin tärkeää olekaan.

Itse kyllä pystyin jo alussa katsomaan lasta sekä äitilinssien läpi (maailman söpöin) että vähän objektiivisemmin (" tätä ei taida kannattaa ilmoittaa vauvojen kauneuskilpailuihin" ), mutta en tiedä näkevätkö kaikki lapsensa myös hieman objektiivisemmassa valossa. En itsekään kommentoinut omani epäsöpöyttä kuin lähimmille ystäville, vieraampien kanssa teeskenneltiin kaikki, että poika oli söpö kuten kaikki vauvat. Sekin sitten varmaan vaihtelee, mitä kukakin pitää nättinä vauvalla. Omani esimerkiksi oli aika rääpäle jo syntyessään ja sellaisena pysyi ja sellaista suloista vauvanpyöreyttä hänessä ei oikein koskaan ole ollut, mutta eräs kaverini taas oli sitä mieltä, etä rääpäleet ovat hänen silmiinsä nätimpiä kuin michelin-vauvat.

Se vaan ei valitettavasti ole tae sille kauniille aikuiselle.

Muistan ikuisesti kaverini, joka sai hirveän lättänenävauvan ja ihasteli, että voi kun se on niin söpö. Miehenikin tokaisi mulle, että kun ei oikeen tiedä miten sitä vauvaa tulis kehua, jos ei ole kehuttavaa.

Mielestäni lapseni ovat keskimääräistä kauniimpia, mutta olen toki nähnyt poikkeuksellisen sieviä lapsia muillakin. Voiko nuori ihminen edes olla ruma?

Lapsiani on kyllä kehuttu synnärillä kauniiksi vauvoiksi, eikä nuo ole kasvaessaan rumemmaksikaan muuttuneet.

Ne on makuasioita. Tiedän, että joidenkin mielestä vastasyntyneet on rumia. Minusta ne ovat aina olleet todella suloisia. Etenkin omani, joka syntyi sektiolla joten kallo oli kauniin mallinen.

Tytöstä ajattelin, ettei ikinä tule kaunista ja niin vaan on nätti 5 vuotias.

En tiedä mitä aikuisena on.

Keskimmäinen oli kyllä söpö vauvanakin. Ja uskon että tulee tyttöjen hurmaaja sit myöhemmin.

Itse kun olin aika kaunotar nuorena, niin pelkäsin saavani rumia lapsia. Sain rumia vauvoja, mutta onneksi tila ei ole pysyvä.

Ihania tietysti kun omia on.

Muistan silti synnärillä ihailleeni naapurikärryn vauvaa.

Sillä oli tosi mahtavat vaaleat (!) hiukset. Pieni siro nykerönenä.

Tuo vauva jäi mieleeni :)

että meidän lasta kauniimpiakin lapsia löytyy vaikka onhan tuo omakin ihan söpö. Onneksi kauneus ei olekaan se olennaisin asia vaan hyvä luonne. :)

Oli vähän sellainen rääpäle, laiha ja tukaton ja kasvotkin olivat jonkin aikaa aivan laikukkaat. Mutta nätti tyttö tuosta on tullut :).

Uskoisin, että se kauneus on se, mitä äiti näkee lapsensa ilmeissä ja eleissä, ei niinkään kasvojen muoto tms.

Ja toiset ehkä tosiaan on realistisempia ;-)

huomiotaherättävän kaunis lapsi. Nykyisin ihan tavallisen, mutta sympaattisen näköinen.

Nuorempi taas vauvana suorastaan ruma, mutta nykyisin kääntää katseet ihanilla kiharoillaan!

Omasta mielestäni kaikki lapseni ovat olleet tosi kauniita. Noh, yks kaverini sanoi taannoin, että mun vanhempi tyttö näytti vauvana tosi oudolta, samaa mieltä olin hänen lapsestaan, mutten sitä ääneen sanonu.

Vierailija:

Lainaus:

Niin, kun sanotaan, että se oma on aina kaikista kaunein omasta mielestä niin onko todella näin? Uskaltaako kukaan myöntää, ettei se oma niin kaunis ehkä ollutkaan? Siis rakkaitahan kaikki lapset ovat ja suloisiakin useimmiten, mutta olen minä ainakin vähemmän suloisiakin nähnyt...

Meidän keskimmäinen oli syntyessään tosi ruma, kauheahan se on noin sanoa mutta se vaan on tosi asia, onneksi oli ruma vain vasta syntyneenä :)

vastasyntyneet ei ole kauniita koskaan, mun mielestäni..! ei omat eikä muiden.

jos muutaman kk-ikäisistä puhutaan, kyllä meidän esikoinen oli nätimpi kuin kakkonen; suuremmat silmät yms. joten kyllä omiakin jollain tavalla kykenee arvioimaan..!

mutta kuten sanottu asia muuttuu varmaan vielä moneen kertaan, ja lopputulosta ei tiedä kukaan...

... mutta ainakin omalla kohdallani olen huomannut, että omat lapset ovat näyttäneet heti synnyttyään täydellisiltä, vaikka yleensä en todellakaan pidä pieniä vauvoja söpöinä. Vasta jälkikäteen sairaalakuvia katsoessani olen osannut nähdä omat lapseni ryppyisinä vastasyntyneinä.

Vieläkin lapset ovat mielestäni paljon kauniimpia kuin ikätoverinsa. Vaikka kyllä minä tiedän, etteivät ulkopuoliset heitä varmasti mitenkään ihmeellisinä pidä.

Ihanko totta luulet, että muut ihmiset kertoo rehellisen mielipiteensä lapsesi ulkonäöstä? Eiköhän kaikki aina sano, että on kyllä tosi kaunis ja suloinen lapsi. Sehän siinä niin huvittavaa onkin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat