Vierailija

Laihduttakaa ne " raskauskilot" .

Kommentit (17)

mulla kaksi lasta ja esikoinen syntyi sektiolla jolloin mahakin jäi ihme plössöksi eikä niin äkkiä sulanut. Muutenkin esikoiselta lihoin enemmän kuin kuopukselta. Kuopus syntyi alakautta ja jo kaksi kuukautta synnytyksen jälkeen mahtui ne housut jalkaan jotka olin ostanut esikoisen ollessa 1v. Nyt on esikoinen pian neljä ja kuopus kaksi ja olen niissä mitoissa missä ennen lapsia.

Itse huomasin että eroa on synnytystavassa myös laihtumiseen sekä imetyksellä. Esikoista imetin kolme kuukautta ja kuopusta vuoden. Kuopuksen imetyksessä puolen vuoden imettämisen jälkeen alkoi kilot tippumaan vauhdilla!

Ja perimä vaikuttaa... jos äitisi on tukeva niin on sulla myös taipumus tulla tukevaksi ja yleensä se tapahtuu odotuksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

noi sun mainitsemasi asiat on kyllä puppua ja tekosyitä. Sä et edes välttämättä laihtuakses tartte mitään kuntoklubeja, syöminen on kaiken A ja O. Katso mitä suuhusi laitat, merkkaa syömisesi esim viikon ajalta ylös ja ala sitten tekemään kunnon ruokaremontti. Herkkuja ja pullaa vaan esim. kerran viikossa. Tietty liikunta on hyvä lisä painonpudotukseen, mutta kaiken avain on RUOKAVALIO-

-Juoksen melkein aina portaan (vähintään yksi lapsi kainalossa).

-Käyn ruokaostoksilla ilman autoa ja olen yleensä joka kerta hiestämärkänä, kun tulen kotiin.

-Syön kieltämättä epäterveellisesti ja liian usein pikaruokaa ja eineksiä, mutta jotenkin en ehdi laittaa kuynnon ruokaa ja hedelmät/vihannekset tuntuu aina vanhenevan jossain nurkassa.

-Painoni karkasi toisaankin vasta toisen lapsen syntymän jälkeen käsistä, eikä vanhat " temput" riitä enää laihutukseen.

-Olo on HIRVEÄ! TUntuu, etten ole muuttanut elämäntapojani, mutta paino vain nousee ja nousee!!!

Totta on, että jokainen kantaa kilonsa itse. On kuitenkin aika ärsyttävää, kun tuttu kolmen lapsen äiti aina selittää, kuinka lapsista on jäänyt niin ja niin monta kiloa. Kun aloin odottaa esikoistani, hän manasi että nyt sitten sinäkin saat ne 5 kiloa, jotka jokaisesta lapsesta jää. Kun laihduin entisiin mittoihin, hän totesi, että odotappa vaan kun saat toisen lapsen. No nyt se on tulossa. Odotan kommenttia taas kun en jää tälläkään kertaa läskiksi.

Tämä nainen syö kauheita määriä juustoja, makkaroita, juo siideriä ja liköörejä. Eikä liiku. Mutta ylipaino johtuu lapsista... Niinpä niin. Kyllähän se välillä vähän ärsyttää, kun valittaa raskauskiloistaan vaikka tasan tarkkaan ne kilot tulee elämäntavoista.

Minun puolestani kukin on sen kokoinen kuin haluaa. Kunhan minun normaalimitoistani ei ala kuittailemaan kateuttaan tai kunhan ei laita lihojaan esim. lasten syyksi. Minua ei haittaa lihavuus niin kauan kun minu ei tarvitse kuunnella loputonta valittamista läskistä " jolle ei voi mitään" .

rinnatkin on näin tukevampana :) ja sitäpaitsi tämä elämäntapa on se mitä haluan elää, pullaa kahvin kanssa ja noin. ei läskit ole mulle ongelma, harmi jos ne on sulle ap :(

älä sinä tule minulle kertomaan, mitä minä saan pitää tekosyynä ja mitä en!! Huoh, kun jotkut vaan jaksaa puuttua ja murehtia toisten asioita...

Mutta kun en vaan MILLÄÄN saa näitä kiloja alas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kerro mulle kuinka mä saan nää makkarat pois!

- Olen valvomisten takia aivan hajalla fyysisesti

- Minulla ei ole rahaa kuntoklubeihin

- Minulla ei ole lastenhoitajaa, eikä muutakaan hoitoapua

- Vaunujen kanssa kävely (mukana 3 ja 5 vuotiaat) eikä siivoaminen riitä poistamaan läskejä!

- Kuntopyörästä haaveilen, muttei siillekään ole tilaa, eikä rahaa.

Läski on ihraa. Läski ei ole raskaana eikä saa lapsia. Läski ei tee mitään. Läskillä ei ole tunteita eikä tietoa. Ihminen voi olla laiha tai lihava tai jotain siitä väliltä. Ihminen ei ole läski!

Itte oon laihduttanu vahtimalla syömisiäni. Samaa terveysruokaa kuin lapset vetelee ja aina samaan aikaan niitten kanssa. Ei herkkuja mulle koska lapsetkaan ei niitä saa aina!

Liikkumiseen riittää mielikuvitus. Osta alemyynnistä tai jostain jumppavideo ja ota lapset mukaan. Vatsalihaksiin/kyykkyihin saat perkeleesti tehoa kun otat lapsen syliin. Vaivankin kanssa voi jumpata kun lapsi osaa pitää päätä kohossa, varovasti tietty oli lapsi minkä ikänen vaan..

Leiki lapsien kanssa. Mene lattialle sohvalta, siinä venyt ja teet nopsaan vaikka 10 vatsalihasta.

Jos sulla mies tai joku hyvä lapsenvahti niin mene käveleen/juokseen/uimaan. Ei tekosyitä, ainakin kerran viikossa sydän pomppii kunnolla!

Jos käyt kaupassa yksin niin mene pyörällä. Kiipeä rappusia jos menet vaikka kahville? Askelia saat tehtyä kotona rakentamalla tukevan alustan tai jos teillä on useampi kerros talossa. Kerrostalossakin on paljon rappusia.

3

Vierailija:

Lainaus:

Mutta kun en vaan MILLÄÄN saa näitä kiloja alas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kerro mulle kuinka mä saan nää makkarat pois!

- Olen valvomisten takia aivan hajalla fyysisesti

- Minulla ei ole rahaa kuntoklubeihin

- Minulla ei ole lastenhoitajaa, eikä muutakaan hoitoapua

- Vaunujen kanssa kävely (mukana 3 ja 5 vuotiaat) eikä siivoaminen riitä poistamaan läskejä!

- Kuntopyörästä haaveilen, muttei siillekään ole tilaa, eikä rahaa.

Mene katsomaan kalorilaskuri. fi. Syö noin 1400 kcal päivässä, taatusti laihdut. Eikä maksa kuin 3,90 / kk - paljon halvempi kuin Keventäjät, Kiloklubi tai Painonvartijat.

Jos elät kevyemmin, jaksat paremmin myös lapsia ja valvomisia.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat