Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi MINÄ en ikinä törmää tällaisiin äiti-ihmisiin? Täällä annetaan ymmärtää ettei juuri muunlaisia olekaan. Ystäväpiirini koostuu kauniista, itsestäänhuoltapitävistä naisista. On eri-ikäisiä, mallisia ja tyylisiä naisia, mutta kaikki huolehtivat itsestään, pukeutuvat kivasti ja laittautuvat kauniisti.

Lähiaikoina olen kaupungilla ja ostoksilla oikein tarkoituksellisesti katsellut ihmisiä ja etsinyt näitä av:n kuvaamia äitejä, mutta kun niitä ei juurikaa löydy! On paljon hoikkia, kauniita, muodikkaita äitejä. On muodokkaita, naisellisia, hyvännäköisiä äitejä. Voisin jopa sanoa,että nuoret lapsettomat naiset ovat huonommassa jamassa kuin yleisesti ottaen kuin äidit. On jenkkakahvaa ja huonosti hoidettua ihoa ja tukkaa. Mun silmääni äidit loistavat! :)

Kommentit (9)

on paljon meikkaamattomia muttei he meikkiä kaipaakaan. Hiukset on aina laitettuna pitkät letillä tms, niitä kananperseitä tai liruponnareita ei ole. Puistossa ei kenelläkään ole sitä virittynyttä tuulipukua vaan huonolla kelillä on tosi hyvän näköisiä ulkoilupukuja. Kaunilla säällä näkee ihania mekkoja ja siistejä capreja tms

Asun muuten uudellamaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun mä olen normaali ja sopusuhtainen 160 cm 52 kg, eikä marimekon perusraitapaita mene mulle päälle, tai menee, mutta hihat on ahtaat ja muutenkin ahistaa. Mulla on pari sellaista, kokoa s tai m. Niissä on kuitenkin hihojen ja koko paidan pituus sopiva.

Mieheni taas, hoikka hänkin, käyttää kokoja l ja xl. Kai ne mullekin menisi, mutta hihoja olisi 20 cm liikaa.

Valmistetaanko niistä jotain salaista ylileveetä läskimamma-mallistoa, jota tarjotaan kiinnostuneille tiskin alta? Kun normaalipainoisellekin ne on makkarankuoria.

on meitä täällä maalla. mulla on ainakin nyt raitapaita päällä ja hiukset liisterissä päänahkaan kiinnittynyt. lapset marisee jaloissa ja tv pauhaa yksin olkkarissa. joka paikka kaatuu päälle ja kaveri on tulossa kylään.

blääh!

Puistossa paljon äitejä ja kaikki ovat nättejä, hyvä kroppaisia ja iloisia.

Pukeudutaan asiallisesti ja jutellaan kivoja.

Myös kaupoissa näkyy olevan kauniita äitejä ja onnellisia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat