Vierailija

Ärsytys. Näin ns puistotuttavan (jonka olen tuntenut jo useita vuosia) avomiehen toisen naisen seurassa huvipuistossa, ilman lapsia/omaa vaimoa tms. He käyttäytyivät kuten seurusteleva pari ja välttelivät minun perhettä eikä edes tervehtinyt, siis tämä mies joka taas tuntee mieheni. (sekavaa) No, oletan että heillä on suhde. Tänään sain kuulla vaimolta että heillä on mennyt huonosti vuosia ja hän harkitsee lähtemistä mutta mies ei halua esim myydä asuntoa eikä muutenkaan suostu eroon. Lasten kanssa hän ei kuulemma tee mitään vaan aika kuluu kahviloissa ja " kaverin " mökillä ollaan yötä ahkeraan...Nyt mietin, että pitäisikö kertoa (mies jopa otti salaa valokuvan pariskunnasta) vai olisinko sekaantumatta koko asiaan. Harmittaa vaan kun toinen kituu huonossa suhteessa ja mies valehtelee päin naamaa ja elää omaa elämäänsä. KOtona aina opettettiin " hoitamaan omat asiansa" joten olen tosi huono ilmiantaja...

Unohdanko/kerronko ja miten hitossa tollanen asia kerrotaan? Jos se ei olekaan suhde,,,näytti kyllä aika vanhalta " kummitytöksi" tms tämä olettamani salarakas. Mahdetaanko viestintuoja " ampua" ,,,

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat