Vierailija

Kommentit (7)

naureskelin minäkin tuolle, että ei vois leikkiä ja kuunnella soittoääniä omasta puhelimestaan. sehän on halpaa huvia, jos mikä??

Mutta siis, kännykkähän on kulutustavara, joka ostetaan jos sitä tarvitaan. ei siksi, että on jonkun ikäinen.

meidän kummilapselle hankittiin kännykkä, koska sairastaa diabetestä ja kulkee koulumatkat yksin ja on pari tuntia iltapäivällä yksin kotona.

nykyvanhemmat on ihan pöhlöjä, kun kyselevät täältä koska heidän lapselleen ostetaan puhelin.

jos ei tarvi, niin ei hankita!

so simple!

mutta muulloin sillä ei " leikitä" . Leikkimistähän se on tuon ikäisellä vielä muulloin, kuunnellaan soittoääniä tms..

Kaverit voi soittaa siihen tai sitten vanhemopien puhelimeen.

Sitten kun alkaa isompana olla enemmän pois niin silloin oma kännykkä. Kukin ratkaisee itse mikä on se ikä mutta jollain 6-7v voi ihan hyvin olla satunnaisessa käytössä puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

mutta muulloin sillä ei " leikitä" . Leikkimistähän se on tuon ikäisellä vielä muulloin, kuunnellaan soittoääniä tms..

Kaverit voi soittaa siihen tai sitten vanhemopien puhelimeen.

Sitten kun alkaa isompana olla enemmän pois niin silloin oma kännykkä. Kukin ratkaisee itse mikä on se ikä mutta jollain 6-7v voi ihan hyvin olla satunnaisessa käytössä puhelin.

mä menen töihin kun esikoinen on käynyt puolet ekaluokasta. että siinä vaiheessa tulee kännykän osto ajankohtaseksi. ostan varmaan 7-vuotislahjaksi, niin saa opetella sitä kunnolla käyttämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat