Vierailija

verrattuna moneen muuhun yliopistotutkinnnnon suorittajaan ni ei oo ihan samalla kalkkiviivoilla heidän palkkansa.

Kommentit (20)

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen sitä mieltä, että ekonomit ovat itsestään liikoja luulevia pyrkyreitä, jotka kuvittelevat palkan suuruuden todella mittaavan persoonan arvoa ja painavuutta.

T. ex kauppat. yo nyk. humanisti

Et ole vielä tainnut hirveästi humanistista ajattelumallia omaksua opinnoissasi.

Kaikkien tutkintojen tekijöissäkin on näitä jämähtäjiä. Odotatko palkankorotusta kysymättä koskaan itse - harva sen niin saa tarpeeksi usein.

t. KTM, korkeampi palkkainen ja kokemusta 0

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen sitä mieltä, että ekonomit ovat itsestään liikoja luulevia pyrkyreitä, jotka kuvittelevat palkan suuruuden todella mittaavan persoonan arvoa ja painavuutta.

Aika vahvasti sanottu, kiitos vaan! Itse en todellakaan allekirjoita tuota eikä myöskään kukaan kauppakorkeakoulussa samaan aikaan opiskelluista ystävistäni. Aika usein pyrkyreitä ovat sellaiset ihmiset, joilla ei ole akateemista koulutusta ja sitten pitää pyrkiä pätemään muilla ansioilla.

t. KTM

Oikeestihan ihmiset arvostaa eniten ruokaa ja juomaa, sitten asumista, terveyttä...

kännyköistä, pankkitoiminnasta, ym vaan voi tienata eniten rahaa ja siksi niistä töistä maksetaan.

Hän toimii investointipankkiirina ja on mukana niin isoissa yrityskaupoissa, että sellaisesta kuuluukin maksaa paljon. Ei ole paljon varaa sössiä mitään, vaan pakko olla erinomainen työssään.

Vierailija:

Lainaus:

Ja koska kaiken arvo nykyisin mitataan juuri rahassa ja sen tuottamisessa, niin asian osaavien henkilöiden työpanos on kultaakin kalliimpi.

Ja koska kaiken arvo nykyisin mitataan juuri rahassa ja sen tuottamisessa, niin asian osaavien henkilöiden työpanos on kultaakin kalliimpi.

Eivät kaikki ole ekonomin koulutusta rahan kiilto silmissään hankkineet. Eivätkä valitse työpaikkojaan palkan mukaan tai rakenna uraa hiki hatussa. Itse teen työtä, josta pidän, vaikka palkka on mitä on.

...kyllä niitä huume- ja aviorikosongelmia löytyy ihan kaikista yhteiskuntaluokista ja kaikilla älykkyysosamäärillä varustetuilta iohmisiltä.....

Mutta, onhan se toki näinkin että ekonomit ovat vähän Bechameita, pukeutuvat kalliisiin ja aina pitää olla hienoa ja kallista... puolisokin jos ei ole ekonomi niin hänestä ainakin toivotaan ekonomin näköistä diivailijaa.

Toisaalta kadehdin tällaisia, kaverillani on ekonomi mies, ja kun heistä tuli aviopari (nykyään yksi lapsi) tämä ekonomin rouva muuttui hienostelevaksi " ekonomiksi" . Ei käy kieltäminen etteikö se olisi hyvän näköistä, kun vaatteet, lastenrattaat, autot, kaikki on niin hienoa ja tyyikästä että!

Vierailija:

Lainaus:

ymmärrätkö miksi pörssikurssien kanssa söhläävät saavat enemmän taikinaa kuin vaikka kuolleiden kielten penkojat?

Ja valmistuin tosiaan jo neljä vuotta sitten, eli opinnoista on jo hiukan aikaa. Asenne on kieroutunut, tiedän, mutta en todellakaan nauti kauppatieteilijöitten ilmapiiristä.

Jäi minulle kauppakorkeasta yksi ystävä, mutta se rupesikin sitten toimittajaksi.

T. 4

Vierailija:

Lainaus:

Ja valmistuin tosiaan jo neljä vuotta sitten, eli opinnoista on jo hiukan aikaa. Asenne on kieroutunut, tiedän, mutta en todellakaan nauti kauppatieteilijöitten ilmapiiristä.

Jäi minulle kauppakorkeasta yksi ystävä, mutta se rupesikin sitten toimittajaksi.

T. 4

Ja miehen tuttavapiiri koostuu pitkälti ekonomeista. Enpä ole mitään kieroutunutta havainnut missään, vaan ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, jotka tienaavat vastuullisesta työstä hyvin.

8

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat