Seuraa 

Kannattaako kerhoon liittyä, ovatko vaatteet niin laadukkaita kuin luvataan?

Hiukan arveluttaa kun ei etukäteen näe kuvia.

Ovatko vaatteet niukkaa, normaalia vai reilua mitoitusta?

Kestävätkö kuivausrumpua?

Miten se paketin peruutus tehdään, pitääkö sinne soittaa tms...?

Ja sitten vielä kuinka helppoa on paketin palautus...?(jos kaikesta huolimatta ei vaatteet miellytä)

Voiko viedä vain postiin asiakaspalautuksena?

Kaikki kokemukset saapi kertoa...tiedän, että täällä on monia kerholaisia kun onhan tästä täällä ennenkin puhuttu, mutta tähän hätään en juuri mitään löytänyt...

Kommentit (6)

Lähes jokaisen paketin olen ottanut. Nyt loppuajasta välillä perunut, kun vaatteet ovat pitkälti aina collegehousut ja joku paita. Tuo collegehousuaika alkaa olla ohi, kun melkein poika kulkee farkuissa.

Farkut D&J:llä on kivoja, koska niissä on kuminauhakiristysmahdollisuus ja lisäksi ei nappia vaan sellainen haka, jonka poika osaa itse avata ja pistää kiinni. Nappi ei vielä suju.

Poikavärejä on yleensä olleet harmaa, turkoosi, lime, ruskea. Mielestäni ihan reilusti on kuitenkin pojilla käytetty värejä eli on tehosteraitaa oranssia, keltaista jne. Moni asu on ollut tosi " lempiasu" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan just miun maun mukkaan on värejä käytetty :)

Kiitos linkistä!

Uskon, että ei tarvitse paljon paketteja perua!

Huomenna lähtee liittymiskuponki postiin...

Meille on tullut tyttöjen vaatteita sieltä jo kolmisen vuotta. Ovat olleet minusta laadukkaita, ja kuivaan nykyisin kuivausrummussa. Eivät ole sanottavammin kärsineet. Nykyään ainakin mitoitus on melko reilu, 110 cm housut ovat pidempiä kuin H&M:n vastaavat.

Paketin voi peruuttaa joko kirjeen mukana tulevalla lapulla postitse tai sähköpostilla. Ja palautus onnistuu asiakaspalautuksena vaikka postilaatikkoon laittamalla. Jos haluaa kuitin palautuksesta, kannattaa viedä postiin.

Olen kyllä pitänyt vaatteista, joskus on tullut sellaisia joita en lapselle pukisi, joten olen palauttanut muutaman paketin. Ja pari kertaa perunut. Ihan kiva kun jokaisella vastaantulijalla ei ole samanlaisia vaatteita!

Löytyykö kokemuksia poikien vaatteista?

Minkälaisia värejä ja materiaaleja vaatteissa käytetään?

Liittymislappunen on jo täytetty, joten otan riskin ja katson mitä tulee, mutta olis silti kiva kuulla lisää kommentteja vaatteista ja erityisesti poikien.

t. 2xx

p.s. Ainakin tuo liittymispaketti kuulostaa kivalta väreineen kaikkineen (valitsin pojulle sen ruskea-vaal.sinisen setin).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat