Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Vierailija - 14.10.2008 20:52 (ID 838872) 1/1

Hei kaikille

Tänään oli rakenneultra ja lähete tuli erikoislääkärille ku vauva ei kätilön mielestä liikkunut tarpeeksi ultrauksen aikana. Liikutteli käsiään ja jalkojaan ja kerran oli vaihtanut kokonaan asentoa kun kävin mehulla välillä mutta ilmeisesti ei tarpeeksi liikettä ollut...

Muuten kaikki ok, kasvu vastasi viikkoja (19+5) ja sydän, munuaiset, aivot ym ok.

Onko muilla kokemusta tämmöisestä ns. laiskasta vauvasta?

En malta kahta viikkoa odottaa vaan sain huomiseksi ajan Bruno Cacciatorelle.

Kommentit (2)

Mun keskimmäinen oli tosi laiska masussa elelijä..sai tehdä töitä jos halusi hänet liikkeelle..joka ultrassa tätä ihmettelivät, mutta kaikki oli ok vauvalla joten siihen ei puututtu sen kummemmin. Itse vain olin tosi huolissaan, kun liikkui niin vähän eikä potkinut lainkaan. Terve poika kuitenkin sitten syntyi..on vaan huomattavasti rauhallisempi kuin muut sisarukset joten uskompa että kaikki ok vauvallasi:)

Onnellista jatkoa odotukseen..

Kävin Brunolla tänään ja vauvalla kaikki ok ja liikkuu juuri niinku pitääki... Bruno vaan nauroi että napatanssiakohan vaavin olis pitäny kätilölle eilen tanssia :) Muutenkin kaikki ok. Kyllä kuulkaa nyt on mahtava tunne. Ja koko vastasi viikkoja oikein hyvin :) Lääkärille sain ajan 3.11, jonne meinaan myös mennä vaikka Brunon mielestä käynti ei mitenkään välttämätön. Kuudes tyttö meille on tulossa, yksi poikakin löytyy :)

Todella onnellinen Minni kera kuusikon ja masuasukki rv 19+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat