Seuraa 

Iiik! Miten suonikohjuista paasee eroon?! Onko olemassa joku kirurginen toimenpide jolla niita vois leikkauttaa pois ja sellasia verkkomaisia pintaverisuonia jotka nakyy ihon lapi, voiko niita mitenkaan " polttattaa" Pois?

Paljonkohan tallanen hoito maksaa?

Varmaan miljoonia.

Kommentit (3)

Heippa,

Mina odottelen omaa tukisukkaani tanaan oikeaan siniseen jalkaan, joka on pirun kipea ja kamalimmillaan illalla oltuani koko paivan jaloillani. Mulle tama on eka kokemus suonikohjuista nyt neljatta lasta odottaessani.

Tuttava sanoi, etta suonikohjuja voi poltattaa, mutta se on vain lyhytkestoinen apu, jos ja kun suonikohjut ovat perinnollisia. Itse tosin uskon myos vaihtoehtoisiin menetelmiin, eli hikiliikunta joka parantaa verenkiertoa ja kevyt kasvisvoittoinen ja kolesteroliton ruokavalio auttavat taistelussa suonikohjuja vastaan. Leikkaus on myos olemassa tosi vaikeisiin tapauksiin, mutta laakarit eivat hevilla suostu noihin toimenpiteisiin ainakaan kosmeettisista syista.

jalkojani tos vähän aikaa sitten ja sain samoin tein lähetteen sairaalaan " Vascular Surgery" . joku muutaman kuukauden jonotusaika, että loppuvuodesta olis se tiedossa ja kieltämättä jännittää...Synnytyksestä on nyt 8kk.

Eihän noihin ole mitään poppakonsteja, mä käytin raskausaikana 5kk tukisukkia (valkoiset stay up tyyppiset jotka sain ilmaiseksi " reseptillä" ) ja vielä 1kk synnytyksen jälkeen enkä tiedä oliko niillä niin paljon vaikutusta niihin itse kohjuihin, ehkä ne vaan auttoi siinä veritulppariskissä...Musta on aika kumma vaan että mulla on niitä vain toisessa jalassa, eli vasen on normaali ja oikea aika sinertävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ruiskututtamassa ne, niihin ruiskutetaan sellasta vaahtoa joka supistaa ne. Se ei sitten kylläkään ole mikään pysyvä keino, eikä sitä voi myöskään tehdä kesällä. Mua se odottaa ensi talvena... Se varsinainen leikkaus on tosi kivulias juttu, ja sen jälkeen kanssa ne voi tulla takasin. Esim. mun äidillä kävi näin. Meillä päin apteekista saa myös ihan nätin näköisiä ja kumminkin tehokkaita tukisukkia, on pitsit ja kaikki! ;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat