Vierailija

Olen jo niin " vanha" että jos nyt eroan en ehkä enää koskaan saa lasta, eli en ehdi löytää sopivaa kumpania ja saada lasta. Ja haluaisin vielä lapsia. Tämä on raastavaa. Haluaisin vauvan mutta avioliitossa ei ole sopua :(

Kommentit (15)

Odotusaika oli ihan helvettiä, meillä oli siis tosi isoja erimielisyyksiä ja just vaikeuksia mennä eteenpäin ja unohtaa menneet. Mieheni teki kaikenlaisia temppuja yms. Kävimme pariterapiassakin mutta ei sekään oikein auttanut. Muutos tuli siinä et kävin n6kk yksin terapiassa ja muutin täysin omaa käytöstäni. Tämä pakoitti miehen muuttumaan ja saatiin suhde toimimaan. Mies jopa lähti kodistamme kerran ja mulle tuli vaan tunne et mun päälle ei astuta. Olin todella vahva ja suostuin kompromisseihin mutta en kaikkeen mitä mies ehdotti. Nyt on jo vuoden mennyt paremmin enkä olisi voinut uskoa et me selvitään kriisistä joka kesti 3 vuotta, mutta niin vain kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta jos suhdetta ei saada toimimaan, on tietoinen siitä, että saattaa erota ja olla joku päivä yksinhuoltaja.

Minusta lapsille on kuitenkin parempi, että heillä on sama isä.

Meillä oli miehen kanssa avioliitto kriisissä ja mietin samaa. Meillä oli jo yksi lapsi ja halusin lapselle ehdottomasti sisaruksen. Halusin että mieheni olisi isä koska ajttelin et jos sit eroon niin en halua uutta miestä enkä ainakaan enää tämän kanssa lapsia. Joten päätin tehdä lapsen vaikka eroaisimme ja olisin sit ollut mielummin kahden YH kuin yhden. No saattin lapsi ja nyt toimii avioliittokin. Lapsi ei pelasta suhdetta ja voi todellakin pahentaa kriisisa joten sun täytyy itse miettiä et pärjäätkö yksin ja kuinka tärkeää se on sinulle.

ite harkitsin tätä pitkään. Sitten päädyin eroon, koska kuitenkin olin vielä niin nuori (29 v). Nyt 31 v., ja kohta alkaa harmittaa, etten sitte tehny sitä toista lasta ex:n kanssa. Ei oo löytynyt sitä unelmien prinssiä... jos oisin ollu yli 35, ois varmaan päätöksessä paljon enemmän vaikuttanut se vauva.

Kuule sen kumppanin voi löytää piankin ja hyvin pian voi tietää että hän on se oikea. Näin kävi minulle ja lapsi sai alkunsa 1kk seurustelun jälkeen. Hän oli minulle se oikea ja hän on minulle se oikea.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat