Vierailija

Joo, tiedän että teitäkin löytyy jotka ette ole eläissänne saaneet minkään valtakunnan " oota" , otan osaa.. Toivottavasti saan silti vähän märistä omasta " ongelmastani"

Onko teitä joille emätinorgasmi on yhtä kaukainen haave kuin päästä kuuhun? On kokeiltu eri kokoisille vehkeillä ja eri asennoissa, ei tunnu että olisi lähelläkään. Jääkö ikuiseksi haaveeksi?

Klitorisorgasmi on kyllä todella ihana sekin, mutta salaa haaveilen emätinoosta.

Samoin kun kerran saan orgasmin, olen niin turta ettei ole puhettakaan toivoa saada vaikka kahta orkkua. Hämmästyneenä kuuntelin kavereiden hiprakassa paljastamia seksijuttuja kun tulee kolmekin oota yhdynnän aikana.

:-(

Asiallista keskustelua toivoen; Sohvi 35v

Kommentit (11)

Se on paljon voimakkaampi kuin klittaorkku, ja saan niitä useita peräkkäin, sarjaorkkuina. Itse rupesin saamaan niitä nykyisen mieheni kanssa, muiden kanssa ei ole onnistunut. Hänellä on just oikean pituinen, niin että se hankaa sopivasti geepistettä. Hän osaa vielä oikean tekniikan ja on kestävä.

Etsi ensin oma geepisteesi ja anna sitten miehesi etsiä se sormilla. Sitten hän opettelee panemaan niin, että kalunsa stimuloi pistettäsi. Kyllä se siitä:)

Mulla on niin mahtavat klittaorkut että tuskin mikään emätin orkku on kummempi ? on se ihan tutkittu että sieltä kautta sais orkut ilman että klitoris kiihottuu??

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Juu, saan kyllä orgasmin yhdynnässä ja se on jotenkin tyydyttävämpi kuin pelkällä käsityöllä hankittu, mutta en minä yhdynnässäkään saa orkkua, jos ei myös klitoris saa ärsytystä. Ei siihen kyllä käsiä tarvita, sopiva asento vaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat