Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kehu (tai hauku!) kerrossänkyäsi. Mikä olisi paras ja matalin malli kahdelle lapselle (5 ja 1 vuotiaat)? Roope-Riikka on harkinnassa valkoisena, männyn värisestä en tykkään. Ja sitten löysin Aarnon puun, sielläkin on kiva malli joka olisi 160 cm pitkä. Luulisi että menee tuon pituisena ihan sinne " kerrossänkyiän" loppuun.

Kommentit (5)

meillä on tuo Liisa-kerrossänky kuultovalkoisena ja on todella nätti!nyt vielä käytössä erillisinä sänkyinä,mutta kunhan lapset hieman kasvavat,niin muutetaan kerrossängyksi.suosittelen tätä sänkyä!toimitusaika oli vaan muistaakseni melko pitkä.kannattaa tilata tuolta patjat samalla,mittojen mukaan leikatut maksoivat enmmän ja ilman tuota kangaspäällistä.

Itse olen katsellut on24.fi-sivuilta löytyvää 160cm kerrossänkyä. Näyttäisi olevan suht matalakin. Eikä kovin kalliskaan. Saa vaaleampanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Enpä ole ko. sänkyä aiemmin huomannutkaan vaikka tuolla sivuilla olen käynyt. Onpa matala, mitenköhän pitkään lasten voisi kuvitella tuohon mahtuvan?

Se on tosiaan kivan kokoinen sänky.

Meillä yläsängyssä 4v. (108cm ja hyvin mahtuu) ja alasängyssä 1,5v ja tykätty on. Meillä sängyn toimitusaika oli muistaakseni reilu kuukausi.

Onko tukevan oloinen? Ajattelin tuota liki 5-vuotiasta isosiskoa yläsänkyyn. Pituutta tytöllä on nyt 110 cm. Menee varmaan ihan hyvin??

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat