Vierailija

Minä kuulen työssäni jatkuvasti, miten naiset itse väittävät, että se on heidän syynsä kun mies lyö heitä.

Kommentit (16)

Tunnen pari miestä jotka antavat naistensa hakata itseään tekemättä mitään, koska eihän naista saa lyödä... Mutta miestä sitten saa???

Jos nainen lyö, on miehellä oikeus puolustautua.

Jos mies lyö ihan muuten vaan,se on väärin eikä todellakaan naisen vika.

Asiat ei aina ole niin musta-valkoisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos nainen ärsyttämällä ärsyttää ja mies lopulta tempaisee, on se osittain naisen syy. Silti katson, että lyöminen EI OLE sallittua ja oikeutettua.

Kari Hotakaisen Juoksuhaudantie käsittelee osin tätä aihetta.

puolustautumista ei ole murtaa toisen leukaluuta nyrkillä kun hän on läpsäissyt sinua avokämmenellä poskelle..

Tai heittää toinen huoneen poikki niin että hän saa kallonmurtuman, jos hän on tönäissyt sinua kevyesti..

Naisten harjoittama väkivalta on keskimäärin huomattavasti paljon kevyempää.. ei vain voimaltaan vaan myös tekotavaltaan kuin miesten. yksilöllisiä poikekuksiakin teitty on.

Minäkin olen melkoinen jäkättäjä välillä, mutta minun mielestäni jäkätykseen kuuluu vastata jäkättämällä takaisin, eikä mätkäisemällä turpaan.

Toivottavasti mainitsemasi naiset saavat apua tilanteeseensa, ja ymmärtävät lähteä väkivaltaisesta suhteesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat