Vierailija

Olen sairaana kotona 2-vuotiaan tyttäreni kanssa. joudun vastaamaan koko ajan kuitenkin työpuheluihin. Ja soitti vasta DNA:n liittymäkauppias. yritin sanoa monteen kertaan että olen täysin tyytyväinen tämänhetkiseen liittymääni. tuli vain tekstiä jatkuvalla syötöllä. Tyttö seisoi vieressä ja kun on muutenkin alkanut jo puhumaan jonkin verran puhelimessa, pukkasin luurin tytön käteen. Tyttö selitti jotain tyyliin heippa ja myyjän ääni pulputti jotain ja kuulin kun meni vähän hämmenyksiin kun tyttö alkoi höpöttää puhelimeen omiaan. Sitten tyttöni sanoi HEIPPA ja läppäsi puhelimen kiinni! Sain kyllä itselleni päivän parhaat naurut :D:D:D:D

Sivut

Kommentit (43)

Lopulta jouduin lopettamaan puhelun kesken, kun tyttö vaan jankutti miten mulle olisi parempaa liittymää tarjolla... Uteli kaikkea, paljon maksan kuukaudessa yms. tosi tungettelevaa.

että firmat jotka kuuluvat ns. kiellon pariin ja sitä rikkovat, joutuvat korvausvelvollisiksi rikkoessaan kieltoa? Soitin joitain vuosia sitten tuon kiellon mutta ei se mitään auttanut, puheluita tuli kuitenkin, tuon 1-3kk voimaan astumisen jälkeenkin:((

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta se ei estä yrityksiä jotka eivät ole jonkin liiton piirissä. Ja siksi olen todella tyly kaikille soittajille kun ei kerran kieltokaan auta.

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ¿/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti.

Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

Kieltojen välittämiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi kielto tulee voimaan n. 1-3 kuukauden kuluessa ilmoituksessa.

Minullakin on se, mutta kyllä sopimusta tehdessäni sanottiin selvästi, että firmat, joiden asiakas olen, saavat edelleen soitella (esimerkiksi pankistani vakuutusmyyjä saa soitella säännöllisesti, kuten tekeekin.)

Vierailija:

Lainaus:

Robinson (jonne itsekin vasta soitin ja laitoin kiellon) on Suomen Suoramarkkinointiliiton Puhelintarjonnan Rajoituspalvelu.

niin on meilläkin muutaman kerran lapsi saanut jutella myyjän kanssa. Yleensä nykyään lyön luurin kiinni saman tien kun kuulen mistä ja kuka on kyseessä.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa mikään " työtään nekin tekee" lässytys. Kyllä pitäis joku moraali ihmisellä olla ettei rahasta tee mitä vaan. Aika aivottomina tekin niitä pidätte, jotka sanotte, että ne on vaan töissä siellä. Niinpä, mutta jokainen ihan vapaaehtoisesti. Ja vapaaehtoisesti kusettaa mummoja kaiken maailman olemattomilla lahjoilla ja varsinkin noi liittymätyypit vääristelemällä ja pimittämällä asioita. Kehtaakin. Ja ihan turha kitistä, että kun pomo käskee jne. ihan niiden omista suista se teksti ulos tulee! Pitäis lailla kieltää!

Silloin yleensä kerron olevani painomusteelle allerginen... ;) Toimii kohtalaisen hyvin. Liittymiä kauppaaville kerron, että meillä on koko perheellä sama liittymä enkä ilman heidön suostumustaan vaihtaa omaani. Yksi sinnikäs kerran kysyi, kuinka monta perheeseemme kuuluu ja luettelin kaikki (meidän perhe, veljen ja siskon perhe sekä vanhempani). Meillä tosin on oikeasti sama liittymä ja yksi liittymäkauppias kerran myönsikin, että meillä oli jo hänen tarjoamaansa liittymään verrattuna halvempi liittymä käytössä. =)

oo viimeinen maailmassa, että tarviiko sitä sitten heti sossuun mennä?! Itse olen ottanut oppia mummoilta joille lehtimyyjät soittelee: Mummot kun alkavat paasata terveydentilastaan ja voivotella terveuskeskuksen jonotuksesta ym. niin kyllä tulee kauppiaille kiire toivottaa hyvät päivän jatkot:) Milloin valitan menkkakipuja, milloin mitäkin keksittyä paikkaa kolottaa... heh heh, täytyypä sanoa että toimii:))))

En olisi myynyt mitään jos olisin uskonut jokaisen ei kiitos kommentin. Tuntipalkaa oli 2e, joten pakko oli myydä. Jos olisin ottanut lopputilin olisin saanut työkkäristä karenssin. Suomessa ei ole minimipalkkalakia :(

Olenkin ihmetellyt, miksi esim anoppini sanoo puhelinmyyjille heti kättelyssä vain tylysti, " ei osteta mitään" ja lyö luurin korvaan..

Onko jotku myyjät niin toopeja ettei tajua, kun toinen sanoo, vai eikö ihmiset osaa sanoa suoraan, mutta ystävällisesti jos ei halua ostaa mitään..

Ja oon liian kiltti sanomaan pahasti. Siinä tuhraantuu vaan molempien aikaa, kun ei viitsi kunnioittaa asiakkaan sanomisia. Siks monen mielestä se " vittu painu helvettiin" ja kliks toimii paljon paremmin.

Kun yritän kohteliaasti kertoa että ei ole aikaa lukea tai yritän selittää ettei mua kiinnosta, niin he ei kuuntele. Todella epäkohteliasta. Kerran jatkoin yhtäaikaa puhumista niin myyjä linttasi luurin korvaan. Hänellä huono päivä? Purkaisi sen ihmiselle joka olisi sen ansainnut eikä sille joka ymmärtää hänen työtään ja on ystävällinen.

Robinson (jonne itsekin vasta soitin ja laitoin kiellon) on Suomen Suoramarkkinointiliiton Puhelintarjonnan Rajoituspalvelu. Katsoin SSML:n nettisivuilta.

Kyllä AV:lla viisastuu ja oppii paljon uusia asioita:)

me ollaan sanottu heti puhelun aluksi että " säästän sun aikaasi ja sanon heti alkuun että en osta tällä kertaa mitään" yleensä uskovat ja toivottavat hyvät päivän jatkot jne, tosin on niitäkin jotka vielä yrittää " no nyt kyllä olis tälläinen hyvä tarjous" -tyyliin, mutta onneksi harvemmin. Tai sitten ei vastaa oudoista numeroista tulleisiin soittoihin ollenkaan.

minä sanon ei kiitos ja laitan luurin kiinni kun aloittavat sen myyntipulinan, en kyllä alkaisi allergioista puhumaan. Sama juttu kun Jehovan Todistajat tulee muiluilemaan ovelle, ei kiitos ja ovi nenän edestä kiinni, tunkekoot Vartiotornit henkitorveen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat