Seuraa 

Mun pitäisi hommata selkäsärkyihin tukivyö, mutta niitä on näköjään ainakin kolmea eri merkkiä...? eli anita, patricia ja carriwell nyt ainakin. Toivoisin, että kerrot, jos sinulla kokemuksia noista..eli plussia ja miinuksia...olen kiitollinen vastauksista jo etukäteen:)

Ja miten ne koot menee? anitalla kuulema ainakin reilu mitotus mutta miten esim particia?

Kommentit (3)

Mutta tukee kivasti masua ja auttaa erityisesti liitoskipuihin ja kannattelee masua ettei selkä joutuis niin koville. Itselläni kyllä selkä tosi kipeä, mutta en ole kokeillut olisiko vieläkin kipeämpi jos en käyttäis vyötä.

Olen käyttänyt Anita-tukivyötä lähes päivittäin 3 kk raskauden puolivälistä alkaen. Minusta se on erittäin hyvä etenkin seisomatyössä. Tukee hyvin selkää ja kasvavaa vatsaa. Ostin vyön alunperin selkäkipujen takia, kun terveydenhoitaja suositteli minulle tukivyötä. Ainakin minulla se auttoin selkäkipuihin. Vyö on mukava päällä ja tarraa voi säätää portaattomasti. Jos vyön hankkii varhaisessa vaiheessa kannattaa jättää hieman kasvuvaraa. Olin itse ennen raskautta kokoa 36. Harkitsin pitkään ostanko vyön kokoa XS vai S. Päätin ostaan koon S, vaikka se oli ostaessani hieman iso. Jouduin aluksi laittamaan tarran vähän ylitse. Nyt rv 31+0 vyö on sopiva. Tarraa on vara kuitenkin vielä hieman löystyttää tarvittaessa. Pienempi koko olisi jo liian pieni. Minulla tosin sf-mitta on ollut koko ajan yläkäyrällä ja vatsan ympäryskin on kasvanut 30 cm.

Joten oman kokemuksen perusteella voin suositella Anita-tukivyötä!

-Nelli

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olen tykännyt kovasti. Vyötä olen käyttänyt harvakseltaan ns.pakko tilanteissa joissa olen tiennyt joutuvani seisomaan tai kävelemään tavallista enemmän. Syy miksi olen näin toiminut, on siinä, että sanotaan että tällöin selän oma lihaksisto vahvistuu paremmin kantamaan masun painon ja kipuja ei ilmenisi niin paljon. Itse olen jo raskauden loppusuoralla ja huomannut että tuo lihaksiston " vahvistaminen" on auttanut, selkää ei särje kuin pidemmillä seisomis/kävelymatkoilla ja silloin olen vyötä käyttänyt lievittämään kivuliasta olotilaa.

vauva2006 rv39+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat