Vierailija

Olen kohta nelikymppinen perheenisä. Kaikki on perheessä ja parisuhteessa ok ja jopa hyvin.

Varsinkin näin kesällä minua riivaa aivan mieletön nuoren lihan himo. Kun joka paikassa on nuoria tytsyjä vähissä vaatteissa, niin ajatukset karkaa aina siihen yhteen asiaan. Homma pysyy katsomisen ja ajatuksen tasolla, mutta hallitsee ajatuksia liikaa.

Rannoilla, toreilla, kaupungeilla - joka paikassa nuorta lihaa tiukassa paketissa...

Miten te muut kestätte tämän ?

Sivut

Kommentit (67)

yli nelikymppisiä on äärettömän vähän. Koetin miettiä ketä tuntisin ja mieleen tuli yksi! Äääh, mutta sekin taitaa olla -69 syntynyt eli siinä ja siinä onko nelikymppinen. Kaikilla muilla on se kaljamaha enemmän tai vähemmän sääntö. Jokunen kuiva tupakoitsija kieltämättä on, muttei niitten harmaa nahka niin kovin kiihottava ole.

" He kun katsovat puhuessaan suoraan silmiin hymyillen. "

No seiniäkö pitäisi vilkuilla ja naama olla porsaanvitulla kun toiselle juttelee?

Miksette miehet vaihteeksi ajattele aivoilla mulkun sijaan ja käsitä että nainen haluaa olla ystävällinen ja kohtelias kun katsoo silmiin ja hymyilee puhuessaan teille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Baarissa 18-25 vuotiaat neidot käy kimppuun ja jos ei käy niin netistä löytyy teinipilluja silmänruuaksi yllinkyllin.

M30

Vierailija:

Lainaus:

Naiset ei yksinkertaisesti harrasta joukolla teinilihasta haaveilua. Siksi naisten kurkkuun ei käydä. Naiset ei tee itsestään pellejä tässä asiassa.

Muutenkin välillä häiritsee tämä " luuletteko että ne vanhoista miehistä välittää" -paasaaminen. Vaikka ymmärränkin vanhempien naisten " huolen" asian suhteen ;) Oikeastihan naiset alkavat kiinnostua vanhemmista miehistä monetkin ihan tosissaan jo vähän yli 2kymppisenä. Siihen asti kun tyttönen vielä kehittyy naiseksi niin on ymmärrettävää että hän vertaa niitä lähinnä omaan isäänsä. Sitten kun tämä " hyi, ällöttävä vanha mies" -kehitysvaihe menee ohi niin ne alkavat ymmärtää että 40-50 vuotiaana mies vasta on MIES. Siinä on kaikki ne kyvyt ja taidot mitä nuoressakin miehessä ja sen lisäksi kymmenien vuosien kokemus siitä miten naista pitää käsitellä. Ainakin itse saisin useampaakin kaksvitosta-kolmevitosta suunnilleen sormia napsauttamalla kun vaan antaisin ymmärtää että kiinnostaa. Kyllä ne ihan selvästi vaistoavat olemuksesta että tuo tietää miten hommat pitää hoitaa. Valitettavasti meidän ikäluokassa on jo paljon miehiä jotka eivät ole pitäneet itsestään huolta ja ovat saaneet itsensä aika huonoon kuntoon kaikin tavoin.

M40+

muutin avopuolisoni kanssa uudelle aluelle ja voi hitto minkälainen misu täällä samalla pihalla asuu, ukkokin siltä löytyy.

huomaan välillä kun jumitun häntä kattelemaan kun pihalla kävelee, ja varmaan misu itsekkin on huomannut sen. pakko aina parvekkeella notkua että näkisin hänet, pitää varmaan mua ihan outona :/ onhan hän hymyä väläytellyt kun on huomannut että katon. uskaltaisinko yrittää jotain pientä...

(onneksi;) tämäkin kun 40+ iässä huomaa jatkuvasti että oma naismaku vanhenee oman iän myötä. Toisaalta hivelee välillä sekin jos saa kiinnostusta huomattavasti itseään nuoremmilta, mutta kyllä se ainakin minulla menee sillä tavalla noin karkeasti jaoteltuna että alle 25 vuotiaita naisia kun katselee niin tulee lähinnä omat lapset mieleen, ei osaa ajatella niitä seksuaalisesti. 23-35 naiset saavat aikaan levottomia ajatuksia, ne ovat minua eniten seksuaalisesti kiinnostavassa iässä. 35-45v äidit ovat myös kiinnostavia, ainakin ne joita elämä on kohdellut hyvin. Siinä ikäluokassa näkee jo monenlaista ikävääkin elämänkohtaloa, väsynyttä, pettynyttä petettyä ja periksiantanutta.. ihan niinkuin miehissäkin. Myös 50-60 vuotiaissa naisissa on joitakin upeasti säilyneitä yksilöitä..

M40+

sattuu vain olemaan viime aikaista kokemusta nelikymppisistä... luulitko että olen itse se nelikymppinen uros? ;) onkohan musta sitten tullut ihan äijä... ehkä... koska haluan kokoajan ja sehän on tosi äijämäistä. hah. ja mitä tossa nyt oli teeskentelyä, täh??

Vierailija:

Lainaus:

Syön vaikka eltaantuneet kalsarit jos ei ole =))). Hehehehe opettele äijä naisten tyyli kirjoittaa ennenkuin rupeat teeskentelemään.

No eikös se liene normaalia, että viriili mies tykkää katsella nuorta (ei liian nuorta) ja kaunista naista. Kyllä minunkin silmä lepää hyvännäköisiä miehiä katsellessa: leveät hartiat ja tiukat vatsalihakset, ja päälle leveä hymy ja valkoiset hampaat, nam :) Oma mies on myös namu, ei se hänen arvoaan vähennä vaikka joskus muita katsonkin. Ja siihen katsomiseen se jääkin. Tietty jos oma puoliso olisi ihan harakka, niin voisihan se turhauttaa

N33

Päin vastoin, olisin ylpeä. Tyttö on saanut hyvät geenit, jos kääntää miesten katseita...

Vierailija:

Lainaus:

perään katselee kaikki miehet. Ovat saman ikäisiä kuin tytön isä. Ajatteleppa, että lapsesi (jos on tyttö) kasvaa ja ällöttävät " vanhat" miehet kuolaavat hänen peräänsä!

että saisi pillua. Onhan tuo ehkä säälittävää. Ei kuitenkaan yhtään sen säälittävämpää kuin se kun elähtänyt tantta tekee ihan tuota samaa tuhansissa kapakoissa tänäkin iltana hyvännäköisille miehille. Säälittävimmät roikkuu takinliepeissä vielä taksijonossakin. Ja mikä hirveintä, niilläkin on kaljamaha vaikka ovat naisia!

M

Vierailija:

Lainaus:

Yli kolmivitoset on järjestään löysiä plösöjä, joiden kroppa ei todellakaan sytytä. Ja toisaalta, haluan että miehellä seisoo ilman nappeja.

Kun olin 35 painoa oli 68-69kg (pituus 179), kroppa siinä kunnossa, että nuoremmat kadehtivat ja naapurin tädeille ei viittnyt edes vatsaa näyttää, etteivät olis liukastuneet tuoleiltaan. Potenssia riitti kymmenen vuotta nuoremman rakastajan kanssa liki koko viikonlopun sessioihin ihan kivasti.

itsehillintä koetuksella, kun katselee noita nuoria, komeita ja kuosissa olevia kolleja kaupungilla.

Mutta on sentää silmäniloa kesää lämmittämään!

Kun vähän viitsit katsella ympärillesi niin näet kaupungilla näitä " setiä" kävelemässä nuorten mimmien kanssa. Voit rauhoittaa mieltäsi ajattelemalla että pikkupimut on niin antoisaa juttuseuraa että ne miehet raahaa niitä perässään sen takia. :)

Olen 24v nainen,en tiedä miten kaunis mutta hoikka ja timmi olen. En ole ikinä kokeillut vanhempaa miestä,vanhin testaamani oli 26v.

Kyllä joskus kun huomaan vanhemman miehen katselevan minua niin vastaan hymyllä ja joskus jopa hienovaraisella kielen lipaisulla..

Haluaisin joskus kokeilla vanhempaa miestä,ennen kuin itse olen vanha. Tällä hetkellä olen suhteessä nuoremman miehen kanssa,ehkäpä kokeilen kolmen kimppaa! Jos jostain löytyisi oikeasti hyvännäköinen 40+ mies.

Paljasta mutta älä paljastu -juttu, 25-vuotias sinkkunainen kertoo anonyymina itsestään ja seksielämästään.

Kysymys: Koska viimeksi annoit pakit?

Vastaus: Varmaan joka baarireissulla tulee jotain ällöjä vanhoja ukkoja, jos niitä nyt pakeiks voi sanoa.

Siinä teille " seksipommit" ... Eihän teidän torjumista lasketa edes pakeiksi :).

kukaan ei ole kirjoittanut " pilvin pimein" eikä hra 15 kirjoittanut saavansa " teinipillua" sormia napsauttamalla vaan 25-35 vuotiailta. Jos itse olet teinipillu vielä tuossa iässä niin onneksi olkoon.

se ero meissä miehissä ja naisissa selvästi on että meitin vanhempien miesten mielestä se ei ole ollenkaan meiltä pois vaikka tuhatpäinen tanttalauma huutaisi kurkku suorana että miten ihania ne nuoret miehet on. Ei tosiaan, mehän ollaan itsekin niitä vielä, meillä on vain ikää numeroina enemmän sen lisäksi. Antaa palaa vaan.

Toista se on naisilla. Kurkkuun käydään suunnilleen kiinni kun me miehet erehdytään ylistämään sitä nuoren naiden tiukkuutta ja kiihottavuutta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat