Vierailija

Ja jos et ole täysin hylännyt omaa mielipidettäsi, niin oletko " oppinut" hyväksymään jonkun toisen kannan asiaan, vaikka olisitkin ollut kovin ehdoton aiemmin?

Kommentit (17)

mutta joissain asioissa ole saanut uusia näkökulmia. Esimerkiksi islamista en tiennyt kovin paljon ja nyt suhtaudun siihen positiivisemmin kuin ennen. Samoin olen huomannut tuntevani lievää syyllisyyttä lapsen viemisestä päivähoitoon vuosikkaana. Esikoisen kanssa se oli selviö, jota en edes miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiesin, ettei täällä moni myönnä saavansa toiselta naiselta uusia näkökulmia, mutta olen tyytyväinen, että teitä on muutamia. Minä myös kuulun joukkoon, joka on saanut paljon ajattelemisen aihetta, mutten kuitenkaan täysin ole mielipiteitäni muuttanut.

Avauksen laitoin tuon lasten kännykänkäyttö-ketjun innoittamana. Toiset, kun pitävät väkisin kiinni siitä omasta mielipiteestään, vaikka varmasti jo tekisi mieli edes hiukan perääntymään siitä omasta ehdoittomuudestaan... T. AP

Vierailija:

Lainaus:

sellaisen joka vaan paukuttaa oma näkemystää ainoana oikeana ja tuomitsee muut lukeminen vain ärsyttää. Vaikka hänen näkemyksensä loppupelissä voisikin olla mieleeni.

Ihminen joka ymmärtää muitakin ja osaa sitten tyylikkäästi tarjota omaa vaihtoehtoaan muita syyllistämättä vetää ennemmän puoleensa ja saa minutkin ajattelemaan.

Ennen olin satavarma että haluan sektion, mutta av-mammojen kertomukset on muuttaneet mielipiteeni siten että nykyään haluan ehdottomasti alatiesynnytyksen. Myös imettämisestä av-mammojen positiiviset kokemukset on vaikuttaneet minuun. :)

Itselläni myös sama juttu, sitä syyllistää itseään, mutta loppujen lopuksi sitä yrittää vain parhaansa. Toivotaan, että se riittää. Eihän ne tietenkään aina ole hyviä asioita joita joutuu itselleen myöntämään. Ap.

sellaisen joka vaan paukuttaa oma näkemystää ainoana oikeana ja tuomitsee muut lukeminen vain ärsyttää. Vaikka hänen näkemyksensä loppupelissä voisikin olla mieleeni.

Ihminen joka ymmärtää muitakin ja osaa sitten tyylikkäästi tarjota omaa vaihtoehtoaan muita syyllistämättä vetää ennemmän puoleensa ja saa minutkin ajattelemaan.

mutta asioista joihin en ollut aiemmin paljon perehtynyt vaan luonut pinnallisesti näkemyksen, niin niitä näkemyksiä on muuttunut. Samoin moniin kummastelemiini asioihin olen saanut huomata että ihmisiltä löytyy selityksiä joita en ole tiennyt.

tosin aika harvoin olen kovin " ehdoton" missään asiassa, mutta joskus niiden ehdottomien ääripäiden lukeminenkin voi valaista käsillä olevaa asiaa lisää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat