Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (7)

Ignika on mystinen ja vahva naamio, joka tunnetaan Elämän ja kuoleman naamiona, koska sen käyttäjä voi kontrolloida elämän ja kuoleman voimia. Ignikalla ei tosin voi herättää kuolleita henkiin. Voya Nuilla Ignikaa ovat tavoitelleet Pirakat, Brutaka, Toa Nuvat ja Toa Inikat. Mahri Nuilla sitä ovat tavoitelleet Toa Mahrit, Hydraxon ja Barrakit.

Ignikan loivat suuret olennot tuhansia vuosia sitten. Naamio laitettiin turvaan BIONICLE pääsaarelle, lähelle Voya Nuin kylää. Ensimmäisinä naamion haki Toa Jovanin tiimistä, koska Mata Nui piti elvyttää. Tuhansia vuosia myöhemmin Vezon otti naamion ja sitten Vezon fuusioitui Ignikaan ja teki hänestä sen suojelijan. Päiviä myöhemmin Pirakat ja Toa Inikat tulivat hakemaan naamiota, mutta se tippui Mahri Nuille. Mahri Nuilla kaksi Matorania Kyrehx ja Dekar löysivät naamion, mutta se joutui Barrakien johtajan Pridakin käsiin ja Pridak otti Mahri Nuin hallintaansa. Siinä välissä Ignika kirosi useita olentoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kasvottomat ovat muodonmuuttajia eli ihmisiä, joilla on kyky muuntaa itsensä kenen tahansa elollisen olennon näköiseksi. Luonnollisessa muodossaan he ovat harmaita, mitättömän näköisiä olentoja, joiden kasvot tai piirteet eivät jää kenenkään mieleen. Ottaessaan jonkun muun hahmon heidän piirteensä muotoutuvat kivuliaasti terävämmiksi, hiusten ja silmien väri kirkastuu ja olemus muovautuu esikuvansa mukaan tarkemmaksi, muistettavammaksi. Muutosta ei tehdä mielellään kovin usein, koska muutoksen aiheuttama kipu on suuri ja Kasvoton on hyvin sairas jokaisen muutoksen jälkeen.

Kasvottomat voivat muuntautua myös vastakkaisen sukupuolen edustajien näköisiksi, mutta heidän sisuskalunsa pysyvät sinä sukupuolena, johon he ovat syntyneet.

Kasvottomat ovat kaikki sukua keskenään ja heillä on sama kantaäiti, jonka vuoksi kasvottomien keskinäisiä suhteita paheksutaan, mutta niitä ei kielletä. Ehkä läheisen verisukulaisuuden tai harvinaisen perimän vuoksi Kasvottomat eivät saa yhteisiä jälkeläisiä.

En ole.. valitettavasti nähnyt.. vaikka olenkin reissanut emäntäni kanssa siellä sun täällä.. Pin sanoi nuorelle Erico Neferinille.

Darg näytti olevan taas omissa maailmassaan.

-Minä olen joskut törmännyt sinun kaltaisiisi otuksiin.. mutta en missään hyvässä merkissä.. Darg sanoi käheästi kuten se aina puhui.

- Minua pidetään kuoleman enteenä jos minut nähdään.. Darg sanoi ja korahti äänekäästi.

-Sillä tiedän että olen kuoleman sanan saataja ja tiedän myös sen että olen vain tullut noutamaan omaa isäntääni pois täältä.. Darg sanoi.

Pin katsoi Dargia hiukan pelästyneen näjöisenä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat