Seuraa 

Tuli Ruskovillan uusi luettelo postiluukusta, ja siinä oli niin mairittelevia kertomuksia hirssiakanatyynyn autuudesta, että alkoi ihan mieli tehdä...

Joten onko kellään kokemuksia, onko hirssiakanatyyny oikeasti niin hyvä kuin mainoksissa luvataan? Olen tottunut melko korkeaan höyhentyynyyn, ja hiukan akanatyynyn miellyttävyys epäilyttää. Mutta niinhän moni muukin (itselle) uusi asia epäilyttää ensin...

Hyviä ja huonoja kokemuksia siis kertokaapa, kiitos!

Kommentit (5)

Kokeiilin tyynyä kaupassakin käteen, enkä ole ihan vielä myyty ;-)

Vähän epäilyttää se, tuntuuko tyyny pintakovalta, ja onko se tarpeeksi " iso" . Kun olen tottunut pulleahkoon höyhentyynyyn, joka on helposti muokattavissa. Sellaisia kiinteitä pallukkatyynyjä en minäkään voi sietää...

Olen ollut tyytyväinen. Tykkään aina käännellä ja mytätä tyynyä pään alla asennon mukaan, ja hirssiakanatyynyn saa mukavasti " asentoon" . Tyyny hengittää hyvin ja tuntuu ihanan viileältä. Se on sopivan ohut mutta jämäkkä. Inhoan pulleita, pehmeän upottavia tyynyjä, joita ei saa mihinkään muotoon. Toisaalta tyyny saattaa jonkun mielestä olla liiankin kova. Joskus nenässä myös tuntuu viljan tuoksu (tai haju).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yksi sellainen. tykkäsin käyttää kun muotoutuu hyvin pään alle ja on " viileä" , mutta niin siitä pitää myös parivuotias tyttömme, joten se on hänellä käytössä tyynynä!

Ei vienyt niskasärkyjä, mutta muuten on ihan miellyttävä. Kun siihen tottuu ei osaa muulla nukkuakaan. Lapsi sanoo sitä aina äitin rapinatyynyksi ja kyllä siitä meilläkin " kilpaillaan" kenen pään alle se jää....

Mies kokeilutti myös kotonaan ja vanhempansa ostivat itsellene, vanhemmilleen ja ainakin yhdelle siskolle :)

Mutta itse kaipaan " jykevämpää" tyynyä. Kieltämättä luetteloa selatessa tuli mieleen, että pitäisikö kuitenkin välillä kokeilla...

T@hti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat