Vierailija

Äitiysloma loppuu muutaman kuukauden päästä. Mies hiljattain avannut oman yrityksen eli hän painaa pitkää päivää ja tulot ovat vielä tässä vaiheessa ihan olemattomat. Mulla on kyllä vakkaripaikka odottamassa mutta haluaisin olla kotona muutaman vuoden vauvan kanssa...:(

Sivut

Kommentit (62)

niin paljon on, että tarvii hirveesti etätallentajia. Kerro ihmeessä jos tiedät jotain, ja jos se on vähänkään inhimillistä hommaa niin tää mamma vois hyvin harkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kynttilän myyntejä voi tehdä kotona, järjestät kutsuja ja esittelyitä, ei se sen ihmeellisempää ole. Ei aluksi tarvitse kierrellä autolla missään jos ei halua. Kotona järjestettävillä kutsuilla ja esittelyillä saa hyvin myytyä jos saat tarpeeksi ystäviä, sukulaisia jne. osallistumaan.

ja kolme lasta on. Nuorin on vielä kotona, muut päivähoidossa.

Työntekeminen voi tosin olla vaikeaa, jos mies ei osallistu.

Työn tekeminen kotona vaatii yleensä sitä, että on työ, jota voi tehdä kotona, tyhjästä nyhjäiseminen on vaikeaa.

Ehkä sinun ap. kannattaisi harkita jotakin myyntityötä, esim. huutonet-bisneksellä voisi tienata hyvinkin, jos keskittyisi vaan siihen.

Voisitko palata töihin osa-aikaiseksi esim. 60% (3 päivää viikossa) tai 80% (4 päivää viikossa)?

Saisit myös osittaista hoitorahaa noin 75 ¿ kuussa.

lasten kestovaippoja tekemään ja netin kautta myynti tai sitten alat vaippa-agentiksi. Ostat ulomailta kestovaippoja ja myyt ne netin kautta.

Mutta ei kannata laskea sen varaan ja olla sitten pettynyt, jos siitä ei tullutkaan mitään. Meidän vauva huusi yötä päivää syntymästään lähtien, joten ei sen kanssa pystynyt käymään edes vessassa puhumattakaan mistään työnteosta. Eikä se nukkunut edes mitään säännöllisiä päiväunia ennnen kuin 2,5-vuotiaana. Mutta kun vauvoja on erilaisia, sulla varmasti helpompi. Ja jotkut pysyvät helppoina, toiset muuttuu eläväisemmiksi kun kasvaa.

Meillä ainakin lehti tulee aamuyöllä ja jakaja kotona jo viimeistään seiskalta aamulla.

Työ on kuulemma pääsääntöisesti 02-06.

Nukut sitten hyvät päiväunet vauvan kanssa ja illalla samaan aikaan nukkumaan kuin lapsi niin jaksaa.

Tätä ystäväni aikoinaan teki ja pystyi olla kolme vuotta kotona vaikka rakensivat taloa ja lainaa oli.

Hei,

mulla oli seitsemän viikkoa kaverin lapset (kaksoset) ihan virallisesti hoidossa eli saatiin kelan ja kaupungin tuet. Koska ne oli vaan sen seitsemän viikkoa hoidossa sain sen 1500 egee verovapaana tulona. On mullakin vakipaikka oottaas, mutta enhän mä nyt sinne infonnut, että oon ruvennu yksityiseksi perhepäivähoitajaksi. Nyt oon raskaana, joten ootan äitiyspäivärahan alkua ja kituutetaan siihen asti. Oon niin laiska etten viitti ottaa tähän väliin outoja lapsia hoitoon, vaikka kyllähän se lisäraha lämmittäis...

Yksityiseksi perhepäivähoitajaksi ryhtyminen oli tosi helppoa eli byrokratiaan se homma ei ainakaan kaadu.

ei sitä varten, että meetkin muualle töihin.

Ja meidän lasten kanssa ei kyllä ois koskaan pystynyt mitään töitä tekemään. Kyllä on ihan kaikki aika mennyt lasten- ja kodinhoidossa.

eiköhän hän tiedä, miten vauva reagoi.

Ja minä olen kyllä tehnyt töitä ihan koko ajan... Ihan sovin töitä jo ennen kuin ensimmäistäkään lasta oli. Ei se niin vaikeaa ole!

jälleenmyynti. Sitten tarjolla on alusasujen jälleenmyyntiä, luontaistuotteita ym. Itse olen vähän kallistumassa tuohon " tuppariin" kun kotihoidontuki ei yksinkertaisesti riitä kun laskuihin ja olisi kiva ostaa jotain välillä:))

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat