Seuraa 

Paljonko 170cm:n naisen pitää painaa, ettei hän mahdu kaupan normaalimalliston vaatteisiin? Siis esim. kokoon L tai XL?

Sivut

Kommentit (32)

Finette:

Lainaus:

jen osastolta (hänen mielipide). Hänen tapauksessaan uskon, että on sovittanut jotain inwear, mexx, benetton, tyylisiä vaatteita, ei mitään pintamuotia.

Varsinkin Benettonin housuissa on niin kapeat lahkeet ettei niitä saa reisiä ylemääksi vedettyä koska eivät mahdu, Mexxin vaatteet eivät mahdu hartioista jos paidoista puhutaan :(

Halpispaikoista H&M on myös toivoton paikka, kuten Lindexkin, yksikään normaalikoon vaate ei minun päälle mene

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen 170 ja painan 85kg. Ja mahdun kaupan XL vaatteisiin.

Iloinen yllätys oli se, kun hain työvaatteita meidän firman vaatevarastolta. Ennen hoitovapaata mulla oli D54 housut ja lapussa luki lyhyt ja tanakka. Ei paljon naurattanut.

Nyt sitten hain uudet vaatteet ja housut on kokoa C52. Kyse on siis miesten kokonumeroista, kun housut on miesten. (miesvaltainen ala)

170cm/70kg, L-koko menee, mutta jostain joutuu ottamaan XL:n. Niin se kai vaan riippuu siitä vartalomallista...

Leveät lanteet, suhteellisen suuret rinnat (suurin osa paidoista jää todella lyhyen näköisiksi -paljastavat mahan- jos koitan pienempiä kokoja). Onneksi noita kokoja piisaa... :)

kokoon 44/xl. Nuorisovaatteet ei mahdu ollenkaan. Ketjujen läskiosaston vaatteet on aivan liian isoja rinnan ja vyötärön kohdalta ja jos ottaa pienemmän koon, liian lyhyitä. Pakko siis aina ostaa vähän kalliimpaa kuin kaverit, vaikka kiva olisi joskus käyttää jotain Lindexin muotivaatetta.

läski, että mulla on vielä olemassa jonkinlainen vyötärö. Lantio on leveä ja rinnat isot. L-koosta en voi yleensä haaveillakaan, XL ja 44-46 useimmiten istuvat, mutta eivät nekään aina. Ja siitä isommat vaatteet ovatkin sitten jo sellaisia telttoja itselleni, että ei mitään rajaa...

Se noissa isojen tyttöjen mallistoissakin tuppaa ärsyttämään, että niissä on se yksi ja sama standardimitoitus, jossa oletetaan ihmisen leviävän yhtä pajon joka puolelta. Esim. just niin, että lihavalla ei voi olla vyötäröä...

Voi kun osaisikin itse ommella vaatteensa!

Vierailija:

Lainaus:

Mahtuupa väki pieniin vaatteisiin. Mä olen mitoiltani 168/75 ja mun mielestä kaikki vaatteet on jotenkin pieniä. Pakko mennä isojen osastolle tai ainakin etsiä kokoa xl. Kaikki paidat on niin äärettömän lyhyitä. BMI:n mukaan ylipainoa on tuo 5 kg ja silti on ongelmia vaatteiden kanssa. Eikö muilla ole?

Enkä ole edes erityisen lihava, 166cm ja 68kg. Ilmeisesti mulla on vääränlainen ruumiinrakenne, koska silloinkin jos joku vaate löytyy joka menisi päälle, se ei istu ollenkaan vaan pussittaa toisesta kohdasta ja kiristää toisesta

jen osastolta (hänen mielipide). Hänen tapauksessaan uskon, että on sovittanut jotain inwear, mexx, benetton, tyylisiä vaatteita, ei mitään pintamuotia.

eli se vastaa lindexin ja kappahlin " isojen" vaatteiden kokoa xl. Eli isoimmat normimallisotn vaatteet ovat yleensä liian pieniä, tosin josksu poikkeuksia. Niin ja olen 171 cm ja painan 90 kg

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat