Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Haluaisin tehdä sen itse ja säästää isossa rempassa edes pienen summan. Mies ei halua auttaa, mutta paskankos sillä on väliä.

Eli onko kauhean vaikeaa? Pitäisi vain laatat vaihtaa ja vanhat kalusteet ottaa pois ja uudet tilalle. Lattialämmitys ja tuuletus on kunnossa. Kylppäri ei ole mikään iso.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei se mitään mahdotonta ole, teimme itse. Vanhat kalusteet, kaakelit vaan pois. Kosteussuoja (se sellainen turkoosin värinen liisteri) on hyvä laittaa huolellisesti. Jos asut kerrostalossa niin kun kosteussuoja on laitettu niin pyydä isännöitsijä paikalle tarkistamaan tulos (ennen laatoitusta siis), että voi vuototapauksen sattuessa todistaa, että suoja on laitettu, mitä merkkiä se on ollut jne. Ne kirjaa tällaiset.

Laatoitus voi vaatia pikkasen harjoitusta, että saumat menee kohdilleen, mutta kyllä se siitä. Aloita nurkasta, ei oven vierestä.

Sitten vaan uudet kalusteet kiinni. Me ei tosin vaihdettu vessanpönttöä joten en tiedä tarviiko siinä jotain erityistä.

Jos mies ei auta kysy työpaikan miehiltä neuvoa. Miehet on aina iloisia kun saa neuvoa naista pulassa...

Lähinnä kyllä luulen, että puran vain itse vanhat kaakelit ja yritän saada jonkun kaverin auttamaan laittamaan uusia, putkimies ehkä voi sitten laittaa altaat ja pöntöt? Vai mitä mieltä olette?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat