Vierailija

Kommentit (27)

Moniongelmainen 19 vuotta vanha tenava, joka luuli mieheni ammattiin kuuluvan avuliaisuuden johtuvan suuresta rakkaudesta häntä kohtaan. Olihan varsinainen riesa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tiesitkö, että noin 50% miehistä on JOSKUS pettänyt kumppaniaan, osa tuosta pettää yhä. Se toinen 50% todellakin on uskollisia. En itsekään ole miestäni pettänyt koskaan, joten yhtä paljon suivaantuisin jos mielestäsi kaikki naiset pettäisivät.

Sinkkuna toki voi olla vaikeaa hyväksyä, että jotkut ovat todellakin löytäneet onnen (=ihana ja uskollinen mies). Yritä nyt kuitenkin, eiköhän sinullekin joskus vielä hyvä mies jostain kolosta löydy! ;)

MIeheni oli hieman ällistynyt koska ei osannut yhdistää ihmistä keneenkään tuttuunsa. Selvishän se yhteys myöhemmin. Nainen oli todellinen maanvaiva.

Jaana (ei onnannu ei...)

Sanna (eikä tuokaan)

Anne (karsee leväperänen västäräkki, ei onnannu sekään)

Näistä kaksi kehtasi vielä yrittää mun silmien alla! Eipä voinut muuta kun nauraa!

Miestä vaan huvitti tän erään kiimasen rouvan iskuyritykset. Mm. punki väkisin mieheni syliin (istuin itse vieressä) ja yritti lääppiä. Siinä vaiheessa ukkoni töni tätä naista jo kauemmas ja sanoi alas nyt mennä siitä. Akan naama oli kyllä näkemisen arvoinen, itse oli niin ylpeä ja varma, että saa miehen vokoteltua : D

Ei käy kateeksi sinunkaan elämäsi, luottamus on näet parisuhteen perusta. Ilman luottamusta sinulla on vain tyhjät kuoret ja armoton vainoharha.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat