Vierailija

Kiertelin katselemassa vaatteita ja sinä aikana kassalla kävi viisiasiakasta. Kenellekään ei myynyt sillä euron kupongilla mitään ja kohteli ja puhutteli asiakkaita tosi törkeästi!! Eipä tarvi tuossakaan liikkeessä enää asioida..itse lähdin pois aikani kuunneltuani, enkä ostanut mitään:/

Joku oli kuulemma ostanut jo alakerran kassalta jotain alennuskupongilla ja infonnut heti yläkerran kassaa, ettei myy mitään enää sillä eurolla. Joku oli kuulemma eilen jo käynyt kupongilla ostamassa ja myyjä sanoi muistavansa kasvot hyvin..just..ja kolmella muulla oli kuulemma vääränlainen kuponki ( ?? ) Sillä oli oikeanlaisesta kuva kassalla, joka oli kyllä eriilainen kuin esim minun oma, vaikka olin omani ihan sieltä Seppälän sivuilta tulostanut. Jollakin oli kuulemma kopioitu ja se ei käy ja jollakin tulostettu mustavalkoisena ja se ei käynyt jne...yhtä vanhaa pappaakin kehtasi nöyryyttä, kun kuponki oli muka vääränlainen ja siinä ei näkynyt tarpeeksi selkeästi, joku harmaa reunus jne...

Siis oikeesti tosi törkeää käytöstä myyjältä!! Mitä se tuolla voittaa?? Oikein noita-akka kassan takana ja sai monelle aiheutettua varmasti pahan mielen..

Sivut

Kommentit (56)

Toki jokainen ostotapahtuma kirjattiin erillisenä, ettei näy kirjanpidossa, että on annettu samalle monta. Ideahan oli saada kaikki ale-tuotteet menemään! Eli ei ole myyjiltä mitenkään pois. Ruuhkaa oli mutta ystävällisiä olivat.

Tuo on kyllä törkeää, jos ei ole myyty, kun kuponki näyttää epämääräiseltä, eihän sillä voi olla mitään väliä, kun kerran netistä tulostetaan! Tietysti, jos joku jostain ihmeen syystä olisi käsin tai koneella kirjoitellut jonkin omanlaisensa kupongin, missä ei edes logoa tms. Toki tällaiseen " väärentämiseen" menisi tuhottomasti enemmän aikaa kuin netistä tulostamiseen, mikä siis oli sallittu toimintatapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ottaen huomioon, miten yksittäiset äiti-ihmiset rohmusivat niitä kuponkeja omaan käyttöönsä, vastoin ohjeita... sitten marmatetaan täällä kun myyjä tekee työtään :D

Turha laittaa kyllä tollasta kuponkitajousta ollenkaan, jos ei myyjät suostu niitä edes vastaanttamaan joillain ihme syillä!!

Ja epistä, jos jossakin tosiaan voi kassalle viedä sama ihminen moneen kertaan kupongin ja jossain ei saa edes sillä yhdellä kupongilla ostettua mitään..:/

kävelykadulla yksi myyjä kiljui toisille, että hän ei ainakaan enää myy euron kupongilla ja kun ei siivota ehdi ja viedä vaatteita takaisin kun niitä vaan tuodaan kassalle eikä osteta ja pälä pälä pälä. Siis kauhea kälätys asiakkaiden kuullen ja lisäksi oli kassalla kun myrkyn niellyt.

mikä siinä nyt oli niin huonoa käytöstä? Myyjä teki työtään, ja varmasti ohjeiden mukaan jotka sille oli annettu. Ehkä hänelle oli sanottu tietyt kriteerit miltä kuponki piti näyttää tms. ja noudatti sitten kirjaimellisesti ohjeita.

Minä ainakin ymmärrän hyvin jos lapussa lukee 1/asiakas. Ja nää jotkut pahimmat höyryää monta päivää joka eri Seppälässä kymmenien kuponkien kanssa?!? hullua minusta.

Se on väärinkäytöstä ja ymmärrän että myyjät ovat siitä suivaantuneet.

Itse käytin vain yhden kupongin, niinkun taisi olla alkuperäinen tarkoituskin. :)

Helsingissä ovat olleet tosi rentoja, itse ostin sekä yläkerrasta että alakerrasta kupongilla. Kerroin vielä itse, että mites kun jo ostin yläkerrasta, niin myyjä vaan naureskeli, että susta ei ainakaan tuu huijaria, kun näin paljastat :)

Sanoivat vaan kun menin kassalle jo kuudetta tai seitsemättä kertaa niin moikka taas vaihteeksi. Ja molemmat revettiin nauruun ja myyjä totesi että se olisi sen yhden euron.

perään ostamassa.

Itse juttelin myyjän kanssa ja hän valitteli kys. kamppanjaa ja väärinkäytöksiä.

Uskalsin mennä myös alakassalle, jossa tosi ystävällistä palvelua vanhemmalta myyjältä.

Trion Seppälässä tyly ja tympeä vaalea tyttö.

Launeella taas vanhempi ja mukava myyjä, tosin ostin normaalihintaisenkin tuotteen ;)

ihanko se siltä olisi pois, jos kupongilla ostaa.. tavaraa oli mielestäni paljon siellä vielä eilen, ei ihme, jos asiakaspalvelu on sellaista, mitä nähtiin :(

yksi vaalea myyjä. Vielä pari päivää sitten hymyilivät kauniimmin, mitä usemman ostoksen kävi tekemässä mutta eilen oli asenne muuttunut.

Ja olivat ärsyjä myös muita jonossa olevia kohtaan, ei siis pelkästään minua. Puuttui se hymy ja hyväntuulisuus joita pitäis palveluammatissa olla.

http: //www. stockmann. fi/portal/sites/seppala/suomeksi/palaute/seppala_-_asiakaspalaute_-_muu_palaute/

Kaikki huonoa asiakaspalvelua saaneet tai muuten kampanjaan suivaantuneet, tänne kannattaa antaa palautetta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat