Vierailija

älytöntä ja sitten sanotaan että Suomessa koulutus on tasa-arvoista. Jos mulla ois tommosia summia heitellä pelkkään valmennukseen tuskin tarvis edes lähteä opiskelemaan hyväpalkkaista työtä itselle

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole mahdotonta siis sekään. Mulla oli kopiot yhden kaverin viimevuotisista itseopiskelumatskuista, maksoin niistä kai parikymmentä markkaa. Siskolla tais kans olla jotain tuon tapaista pientä matskua.

Jostain tutkimuksesta luin, että kursseille osallistuneiden sisäänpääsyprosentti ei ole juuri sen kummempi kuin niiden, jotka eivät ole käyneet kursseja!

muutenkin panostaa lastensa koulutukseen yms. Niinhän se on aina ollut. Ja Suomessa ollaan sentään suht tasaväkisiä verrattuna nyt esim. Jenkkeihin.

Lääkis, oikis, kauppakorkea, jne. Tämä on epätasa-arvoinen tilanne, sillä varakkaiden perheiden vanhemmat pystyvät kustantamaan jälkeläisensä kalliille valmennuskursseille.

Kun lukuaikaa on 3kk ja opeteltavia kirjoja vino pino, niin kyllä kummasti auttaa ne harjoistuskokeet ja valmennus!

Ihan eri asia hakea täsmäalaisiin yliopistoihin kuin amiksiin tms. Ja tietenkin riippuu myös omista opiskelutottumuksista, vastaustekniikoista ja tiedonkäsittelytaidoista jne.

Uskon, että valmennuskurssista on suuuuresti hyötyä monille haastavampiin yliopistoihin hakeville.

Sisäänpääsyprosentti eri kursseilta yliopistoon vaihtelee, mutta hyviltä kursseilta jopa 80% pääsee sisälle.

Itse aion mennä valmennuskurssille jos se vain on mitenkään mahdollsita taloudellisesti ja käytännössä.

Lehdessä oli joku vuosi sitten juttu tytöstä, joka maksoi 50 000 markkaa valmennuskurssista kauppakorkeaan eikä päässyt sisälle. Mun tutut ovat menneet sinne ilman mitään kursseja. Vanhoja pääsykoekysymyksiä saa ostaa edullisesti suoraan kouluilta ja kaikki tarvittava tieto löytyy pääsykoekirjoista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat