Seuraa 

Likka aloittaa päivähoidon ja aloitetaan nimeämään vaatteita...Oletteko te tehneet sen merkkaustussilla vai mikä olisi ns helppo tapa...

Kommentit (3)

Tussilla merkkaamisessa on se ikävä puoli, että nimiä ei saa pois. Ostin juuri huutonetin kautta ison kasan käytettyjä vaatteita ja on tosi ikävää, kun pesulapuissa, kaula-aukon sisäpuolella jne. lukee kissan kokoisin kirjaimin toisen pojan nimi.

Itse olen merkannut vaatteet Leukoplastilla+tussilla/kuulakärkikynällä tai sitten silittänyt niitä nimilappuja. Joskus olen kirjoittanut suoraan pesulappuun, kun tiedän, että vaate ei mene enää eteenpäin tai siitä saa leikattua nimen sisältävän palan pois.

Mä merkkasin aluksi tussilla, niinku kerhotossujen pohjiin, kumppareihin ym. muttasitten tilasin niitä silitettäviä nimilappuja...joihinkin jaksoin niitä silittää, kyllä tussilla/kuulakärkikynällä meillä on useammin toimittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on sellaista " silitettävää kanttinauhaa" , mihin itse kangastussilla kirjoitan tytön nimeä. Helppoa ja nopeaa, ja saa sitten suht helposti poiskin, kun vaatteet menee seuraavalle käyttäjälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat