Näytättekö mielestänne vanhoilta, 30+ ikäiset äidit??

Vierailija

Kuulin tänään pysäyttävän kommentin ulkonäöstäni kun entuudestaan tuntematon 43-vuotias ihminen arvioi minun olevan " vasta vähän päälle nelikymppinen" . Olen 31-vuotias!! Järkytyin! Olen pitänyt itseäni ulkonäöltäni nuorehkona mutta katsoin peiliin kommentin jälkeen vähän eri silmin ja totesin että olen muuttunut vanhan näköiseksi ihan parissa vuodessa, lapset ovat 2v ja 3v joten väsymyksellä osansa. Tää on turhamaista, tiedän, mutta hitsit mikä fiilis!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Joskus oikein huonona päivänä kun rypyt tuntuvat vallanneen koko naaman ja silmänaluset ovat mustat, väitän näyttäväni nelikymppiseltä. Toisaalta vähän aikaa sitten yksi viisikymppinen perheenäiti luuli että olen jotain 23. Se lohdutti hieman :)

Vierailija

Mutta mulla on niin vanhat lapset, että moni kai luulee vähän vanhemmaksi. Olen saanut ensimmäisen kakskymppisenä. Mutta pukeudun nuorekkaasti ja liikun paljon. Tosin tupakoin vähän ja juon alkoholiakin silloin tällöin ;)

Vierailija

Elän terveellisesti ja käytän kalliita ryppyvoiteita. Nukun paljon ja olen positiivinen. Tietysti monet asiat ovat hyvin, mutta ei kaikki, joten asenne vaikuttaa.

Vierailija

En varmaankaan ole kymmenen vuotta nuoremman näköinen, mutta kun lapset on pieniä, niin ihmiset luulevat minua nuoremmaksi. Nuorin on 5-vuotias, itse olen 47.

Vierailija

Ennen lapsia aian luultiin nuoremmaksi, tosin nyt varmaan näytän ikäiseltäni tai vähän nuoremmalta (pukeuden nuorekkaasti, en kuitenkaan teinimäisesti). Mulla on kaksi lasta pienellä ikäerolla, ja se näkyy naamasta (valvomista), ja kroppakin on joutunut koville, muutama kilo jäänyt lapsista.

Vierailija

Ätini on ollut aina todella paljon ikäistään nuoremman näköinen.

Ei minulla muuta lisättävää ole edellisten " neuvoihin" , muuta kuin hyvä peitevoide. Se on ihan must silmänympäryksille, suunpieliin ja nenän sivuille.

Se häivyttää ylimääräiset " sinnnerykset" ja " punotukset" . Ihosta tulee nuorekkaampi ja kauniimpi.

Se 32 v, jolta kysyttiin Alkossa henkkarit

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat