Onko kukaan juuri tutkinut vauvavakuutuksia?

Vierailija

mikä vakuutusyhtiö myöntää parhaan turvan vielä syntymättömällä lapselle?

Kommentit (9)

Vierailija

Ilmeisesti vain Pohjantähti (ja oliko yksi muu firma) korvaa mm. apteekin allerigiakorvikkeiden omavastuuosuudet (maitoallergisissa lapsiperheissä iso menoerä). Pohjantähden vakuutusksessa myös se hyvä puoli, että vakuutus jatkuu lasten täyttäessä 18 v. Muissa firmoissa yleesnä näin ei ole eli alle 18v. todetun pitkäaikaissairauden hoitokuluja ei jatkossa korvata.

Ja juu, meillä on vakuutukset Pohjantähdessä. Tyytyväisiä olemme.

Vierailija

Siis syntymättömän lapsen vakuutus kaikilla. Kahdella lapsella jo yli 2. vuotta allergian siedätyshoitoja ja vakuutus korvaa mm. nämä...Tosi tyytyväisiä ollaan lasten vakuutuksiin sekä kotivakuutukseen. Kotivakuutus korvasi mm. vanhat rikkimenneet lastenvaunut...Suosittelen!

Vierailija

mutta meillä kun lähisuvussa jo oli pahoja ruoka-allergioita, tuo maitokorvikkeiden korvattavuus oli vakuutuksia miettiessä hyvä tieto. Ja kullanarvoiseksi osoittautui: molemmilla lapsillamme oli maitoallergia.

Kannattaa perehtyä asiaan esim. juuri kuluttajien vakuutustoimiston vertailun pohjalta, miettiä oman perheen tilannetta ja tehdä päätös sen pohjalta

5

Vierailija

hakemassa vakuutusta. En kilpailuttanut vakuutusta, tosin lukaisin netistä googlaamalla löytämäni vertailun. Olen ymmärtänyt, että se on kokonaisuudessaan edullisinta ottaa siitä vakuutusyhtiöstä, missä mahdolliset muutkin vakuutukset ovat.

Ainakin oman vakuutusyhtiön ehdoissa lukee, että vakuutus on otettava raskausviikoilla 16-27, sen jälkeen vakuutus myönnetään yleensä seuraavan kerran vasta 2 kk (vai oliko se 4 kk?) ikäiselle vauvalle. Äidin pitää olla allei 40-vuotias laskettuna aikana, muuten vakuutusta ei yleensä saa.

Omassa yhtiössä "syntymättömän lapsen vakuutus" tarkoittaa hoitokuluvakuutusta, joka varataan raskausviikoilla 16-27 ja joka astuu voimaan lapsen synnyttyä.

Ainakin meidän perheessä minä, tuleva äiti, olen perheemme vakuutusvastaava, tosin olen ollut sitä jo ennen raskaaksituloa :).

Vierailija

Lapsi on jo 5-vuotias. Tapiolan vakuutukseen olemme olleet todella tyytyväisiä. Sairauskulut voi hakea suoraan netin kautta ja vuodessa vain yksi omavastuu 47 €.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat