Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävä kummi lapsellani !!!

Vierailija

Taas kerran syntymäpäivänään lapsi joutui pettymään, kun luvattua lahjaa ei postissa saapunut. Vuosi on aikaa laittaa edellisistä synttäreistä lahjaa postiin, ja joka vuosi lahja tulee monta päivää myöhässä. On kuulema ollut lomat yms. sotkemassa lahjan ostoa, pelkkää selittelyä. Ei tarvitse kummin oma lapsikaan, joka on meidän kummilapsi, odottaa syntymäpäiväkseen lahjaa, vaan vasta monta päivää myöhemmin....

Kommentit (7)

Vierailija

Minun äitini eli lasten mummilla on ollut tapana luvata enemmän kuin mitä hän on antanut. Kun lapseni tätä ihmetteli, nin sanoin vain, että se on mummin tapa enkä osaa selittää, miksi hän niin tekee. Ainakin minun lapseni ovat jo aika pieninä oppineet, milloin mummin lupauksiin kannattaa luottaa ja milloin ei. Silti heidän ei tarvitse vihata mummia, vaan ottavat mummin sellaisena kuin hän on.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eihän tuo sen lapsen vika ole?? Vai saatko jotain nautintoa kun " laitat" oman kummilapsesikin kostoksi suremaan ja tahalleen pahoitat toisen mielen?

Ole itse parempi kummi!

Vierailija

Eihän tuo sen lapsen vika ole?? Vai saatko jotain nautintoa kun " laitat" oman kummilapsesikin kostoksi suremaan ja tahalleen pahoitat toisen mielen?

Vierailija

Tosin en ole mitään lupaillutkaan, kun emme koskaan tapaa. Vanhemmat pyysivät meitä, puolituttuja lapselleen kummiksi ja muuttivatkin melkein heti " toiselle puolelle Suomea" .

Aluksi yritin pitää yhteyttä soitelemalla ja kirjoittelemalla. Sieltäpäin ei tullut vastauksia kirjeisiin.

Nyt onkin sitten vuosi vuodelta mennyt huonommaksi tämä yhteydenpito, viimeisin synttärilahjakin on lähettämättä.... :(

Poden todella huonoa omaatuntoa asiasta ja stressaan aina kun muistan kummilapseni. Nyt tyttökin rupeaa olemaan jo sen verran iso, että tajuaa nämä kummi-jutut.

Olen miettinyt pitäisikö sanoa itsensä irti kummiudesta, vai stempata jatkossa paremmin.

Uusimmat

Suosituimmat