miten tästä pääsee eroon? Apua!

Vierailija

Niin, olen siis toivottoman ihastunut työtoveriini. Luulin kesäloman auttavan, kun olin 5vkoa pois työpaikalta - mutta pah, tunteet purskahtivat pintaan heti kun näin hänet taas.

Miten tästä pääsee siis eroon?

Kommentit (11)

Vierailija

meillä oli jo " melkein suhde" , jonka molemmat halusimme (järjellä ajatellen) lopettaa. Kesäloman piti kuolettaa tunteet.

Olen koko ajan katsellut toista työpaikkaa, ja tuo toinenkin on. Ei löydy ei. Täällä me vaan ollaan pakon edessä.

Uskokaa pois, mä en HALUA potea enää tätä tautia.

ap

Vierailija

Anteeksi, ap., jos kuulostaa haukkumiselta, mutta ärsyttää tuommoinen aikuisten ihmisten mankuminen ja puolisoidensa dumppaaminen mitättömiksi, kun sattuu joku ihku tyyppi vastaan. Onko sulla nyt se oma suhde siis kunnossa vai asuuko kotonasi joku alistajavirtahepo/pirttihirmu?

Mielestäni sulla on kolme vaihtoehtoa: 1. Tee niinkuin yleensä ihmisääliöt tekee, eli pane sitä ja pilaa kaikki. 2. Ole fiksu aikuinen ja UNOHDA koko juttu. 3. Jos et millään muka voi unohtaa, niin eroa puolisostasi ja odota niin kauan että ihastuksesikin on eronnut, sitten annatte palaa, jos kerran olette NIIIIN ihastuneita.

Vierailija

Pääset tilanteesta eroon sillä, että isket sen kollegan, nait sen kanssa muutaman kuukauden, kärähdätte kotonanne ja hajotatte siinä sivussa kaksi perhettä, tuotatte viattomille ihmisille tuhottomasti tuskaa. EIKÖ P***ELE NÄITÄ HYVIÄ ESIMERKKEJÄ OLE JO IHAN TARPEEKSI TÄSSÄKIN MAASSA!!!

Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän, että kaikkea ei voi saada, ja että joskus voisi yrittää olla onnellinen siitä, mitä on elämäänsä jo saanut. Mutta ei, " kun en voinut sille mitään, olimme niiiiiiiiin ihastuneita..."

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Pääset tilanteesta eroon sillä, että isket sen kollegan, nait sen kanssa muutaman kuukauden, kärähdätte kotonanne ja hajotatte siinä sivussa kaksi perhettä, tuotatte viattomille ihmisille tuhottomasti tuskaa. EIKÖ P***ELE NÄITÄ HYVIÄ ESIMERKKEJÄ OLE JO IHAN TARPEEKSI TÄSSÄKIN MAASSA!!!

Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän, että kaikkea ei voi saada, ja että joskus voisi yrittää olla onnellinen siitä, mitä on elämäänsä jo saanut. Mutta ei, " kun en voinut sille mitään, olimme niiiiiiiiin ihastuneita..."

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat