Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomo kielsi multa kestositeiden käytön työpaikalla!

Vierailija

hänelle on kuulemma valitettu hajuhaitoista, ja muita yököttää se mun kestositeiden säilytys ihan hienossa ruusunpunaisesta silkistä itseommellussa säilytyspussissa meidän työpaikan naulakossa.

kuinka ne voi kieltää multa tällaisen?

eihän se nyt paljon tuo lisätyötä siivojillekaan jos joskus aina vaihtavat ne yhteisissä wc-tiloissa sijaitsevien liotusämpärien vedet.

mä en ymmärrä!

kauheeta luonnonvarojen haaskausta olettaa että alan käyttämään töissä jotain kertissiteitä tai tamponeja! (kuukuppi ei sovi mulle)

pomo vaan yritti lieventää asiaa sanomalla että kotonahan mä voin käyttää nitä tietenkin vielä.

Kommentit (8)

Vierailija

käytetyt kestositeet haisee ruusille tai ei millekään,

kun taas käytetyt kertissiteet haisee todellakin pahalle, siellä muovipussiroskiksessa, yök!!!

Lainaus:

ne hiivatin veriset haisevat rättisi kotonasi, yäk!!!

Vierailija

Meilläkin pomo kielsi kertisten käytön. Niistä kuulemma leviää bakteereita ympäristöön. Vaikka ei taatusti leviä; etikkaämpäriäkin säilytin työpöytäni alla.

Vierailija

Jos ei pysty käyttämään niitä kertakäyttöisiä niin sitten kannattaa pysyä kotona niin kauan että alapää on taas kuivunut.

Vierailija

minusta olisi jos työkaverini säilöisi ko. siteitä työpaikalla (Turun tapauksen innoittamana). Vaikkt oletkin porvoosta niin pomosi teki oikein. Potkujahan sinä et saa vaikka haisisitkin ja aiheuttaisit työpaikallesi haittoja, mutta mielestäni kaikkien olisi kuultava kuka siellä haisee. Pidä ne hiivatin veriset haisevat rättisi kotonasi, yäk!!!

Uusimmat

Suosituimmat