Voi " apua" , olin tänään työpaikkahaastattelussa ja

Vierailija

olen kuulema " tosi vahvoilla" saada paikan mutta vielä on muutama haastateteltava ma jäljellä. Hakijoita oli 75kpl joista he ottivat 10 haastatteluun. Oloni on jotenkin ristiriitainen, työmatka vaikeutuisi hieman vaikkakin pääsen sinne ihan lähelle meiltä bussilla (n ½h matka) tai junalla ja tarvittaessa mies heittäis/hakis autolla. Palkka olisi se isompi miinus eli nyt kun saisin kunnallisella puolella ensimmäisen kokemuslisäni 5v työssäolon jälkeen eli palkkani nousisi 5% niin sitä en saisikaan koska yksityinen sektori kyseessä. Seuraava palkankorotusmahdollisuus on ensikeväänä kuulema. Se korotus olis kyllä ollut tarpeen,todellakin.

MUTTA paikka olisi vakituinen!! ja sellaista mulla ei ole vielä ikinä ollutkaan. Se on hemmetin iso plussa pätkäalani huomioiden.

Työajat olis niin että aikaisin vuoro alkais 07.00, seuraava 08.00 ja sitten 8.40 ja 9.00. Tuosta 07 vuorosta pääsisi klo 14 kotiin.

Nyt sitten vaan kärvisteltävä ti-ke saakka ja odotettava kelpaako ja se on todella hajottavaa:´(

Kommentit (2)

Vierailija

olishan se jokseenkin uskomatonta jos saisin vakipaikan!! menis varmaan jokusen aikaa että pääkoppakin sisäistäis asian. Sen ettei tarvitse miettiä missä on 1-6kk päästä töissä jos missään. Eikä tartteis sitä ainaista paperi ja byrokratia rumbaa säännöllisesti.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat