" Olis kiva tavata" (lue=TEILLÄ)

Vierailija

Tuttuni puhuu ja puhuu joka kerta puhelimessa/sähköpostissa, että olis kiva nähdä. Ikinä ei pyydä heille käymään, vaan jos minä ehdotan, että " tulkaa meille" , niin JOHAN sopii päivä ja aika heti. Mistä moinen toispuoleisuus johtuu? Kuinka sen sanoisin ystävällisesti hälle? Ärsyttää tosiaankin.

Kommentit (4)

Vierailija

Pitäisi raivata paskainen kämppä, kun ei ikinä huvita/jaksa/osaa(?) siivota kunnolla.

Pitäisi tarjotakin jotakin sille vieraalle, mutta kun ei osaa itse tehdä mitään/ei keksi, mitä kaupasta ostaisi. Ruoka on ainainen ongelma muutenkin tälle ihmistyypille.

Aivot jaksaa juuri ja juuri Seiskantasoisia juoruja tavailla, seurustella tuttujen ja tuntemattomien kanssa, matkata joka paikkaan sekä shoppailla kaupoissa, mutta kotona on peukku keskellä kämmentä.

Vierailija

olen niin laiska, että mieluusti kutsun meille. Helpompi hoitaa kaikki omassa kotona. Siivoan joka tapauksessa kuitenkin viikoittain ja mielelläni leivon jotain vieraille. Kun ei ole omaa autoa, niin kivempi pysyä kotona, kuin käyttää tunteja matkustamiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat