Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yöllinen lonkkakipu, kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Raskausviikkoja on vasta 8 takana, mutta vaivana on kummallinen lonkkakipu öisin. Eli kun nukun kyljelläni (selälläni en osaa nukkua), tulee patjaa vasten oleva lonkka tosi kipeäksi ja joudun noin tunnin välein vaihtamaan kylkeä, jotta saisin nukuttua.

Onko kenelläkään ollut tällaista kummallista vaivaa ja mikä siihen auttaisi?

Kommentit (3)

Vierailija

Katsotaanpa sitten, miten tämän kanssa edetään. Vähän hirvittää, kun viikkoja vasta näin vähän ja nyt jo tällainen vaiva. Ekassa raskaudessa kärsin nivuskivusta, jonka takia jouduin pitämään tukivyötä, että pystyin kunnolla kävelemään. Tosin se vaiva oli pahimmillaan keskiraskaudessa ja helpotti loppua kohti. Ehkä sitten vähän samaa sukua kuin tämä lonkkavaivakin. Mulla on kyllä luonnostaankin tosi löysät nivelet, joten johtuisiko vaivat sitten siitä, kun raskauden aikana löysytvät ensitsestään. Mene ja tiedä, toivottavasti joku apu tähänkin löytyy.

Vierailija

minulla sama vaiva ollut jo muutamassa raskaudessa ja se ikävä kyllä vaan pahenee :o(

en ole mitään jujua siihen keksinyt. Lonkka vaan jostain syystä väsyy ja kipeytyy kun sen päällä nukkuu.

Täällä oli ketju jossa oli puhetta inkivääristä että se auttaisi myös nivel kipuihin. Minä niitä kävin ostamassa ja ainakin pahoinvointia se on vähentänyt. Viimeksi noiden lonkka kipujen takia jouduin pitämään tuki korsettia rv 20 eteenpäin kun en päässyt liikkeelle ilman.

Niiloakseli rv 8+4

Uusimmat

Suosituimmat