Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdepohdiskelua.. Toivoisin mielipiteitä.

Vierailija

Suhteemme on ihan ok, olemme kuin kämppiksiä. Lapsia ei ole, ja olemme seurustelleet 2,5 vuotta. Kuitenkin asia on niin, että meillä ei ole seksiä koskaan, eikä mitään hellyydenosoituksia, paitsi nyt iltaisin kevyt hyvänyön pusu. Mutta ei mitään halailua, tai spontaaneja juttuja. Olen kuitenkin 25 vuotta, ja mielestäni asian ei pitäisi tässä vaiheessa olla vielä niin. Kaipaan läheisyyttä, ja kun siitä kysyn, mieheni vain ihmettelee että miksei tavallinen arki riitä. Nyt olenkin alkanut harkita lähtöä, ei pysty kun kaipaan kuitenkin huomiota. Joten pyydänkö liikoja, olenko liian vaativa ja pitäisikö vaan tyytyä....

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

kuulostaa siltä, että miehelläsi on joko olematon libido tai sitten hän on homo. Enpä millään usko, että sinussa voisi olla vika!

Vierailija

on helpompaa pysyä siinä tutussa ja turvallisessa, varsinkin jos on yhteinen kämppä ja arki rullaa. Mutta suosittelen kyllä ehdottomasti irtiotto, ei mitää tauon pitämistä, en usko sellaseen.

Ehkä miehesiki haluaa erota muttei vain jaksa tehdä asian eteen mitään ja odottaa että sinä lähdet?

Ootte kuin kämppäkaverit jotka eivät jaksa etsiä omaa asuntoa?

Vierailija

Itse olen ollut kolme vuotta miesystäväni kanssa. Hänkään ei kauheasti hellittele yleensä, mutta istumme lähekkäin sohvalla ja katselemme tv:tä, nukumme käsi kädessä kyljikkäin. Tuo läheisyys riittää minulle.

Vierailija

miehesi kuulostaa oudolta. Me olemme olleet yhdessä vajaa kymmenen vuotta, hellyyttä ja kosketuksia on päivittäin. Saan myös sanallisia huomionosoituksia mieheltäni lähes päivittäin. Minulle se on todella tärkeätä. Toisaalta, seksielämämme on "jäissä", sillä sairastan erästä hankalaa sairautta, olen sairastanut jo pitkään. Mutta hellyyttä ja huomiota kyllä piisaa muuten. En voisi kuvitella elämää muuten.

Vierailija

mieheltäsi että onko hän homo! Tai sano sille että voi tulla kaapista ulos.

Jotkut ei myönnä koskaan et he olisivat homoja, toisaalta heidän valinta ja ihan ok.

Mutta sinuna en jäisi tollaseen suhteeseen.

Vierailija

pyydä' liikoja, et ole liian vaativa, ei tarvitse tyyty! Tämä on minun mielipide.

Onko miehesi homo? Muuten tuo ei kuulosta kovin normaalilta heteromieheltä! Tämäkin minun mielipiteeni.:)

Me oltu 10v yhdessä ja lapsiakin on jo useampi ja silti löytyy aikaa seksille ja hellyydelle.

Joka päivä jotenkin arjessa näkyy että välitämme toisistamme. Minä en kestäisi kovin pitiä aikoja ilman seksiä. Tietysti jos jompi kumpi sairastuu vakavasti niin asia on eri!

Vierailija

Kuinka paljon olette asiasta keskustelleet?

Jos asia ei ole muuttunut niin nyt kannattais erota, sillä kun siinä on lapsia mukana se ei ole helppoa, eikä se nytkään ero ole helppo.

Ehkä aikalisä tekisi terää teidän suhteelle saisitte mietittyä mikä olisi hyvä.

Ihmisillä vaan on niin erillaiset halut.

Vierailija

Onko hän tosissaan kanssasi? Haluaisi mahdollisesti naimisiin ja lapsia? Voisitte olla ystäviä jatkossakin, mutta minun neuvoni: hanki jostain myös oikea miesystävä...

Vierailija

Jep: jos ei miehelle seksi kelpaa niin ajattelet: en MÄÄ kyllä mikään läskikään ole -onkohan se homo? No olisko se pannu sua ollenkaan jos sitä kiinnostais että joku vetäis sitä kunnolla perseeseen? Sillon mää toivon että se tekis suhteesta lopun. :D

Itte oon heilunu oman ukon kanssa 10 vuotta, joskus pannaan joskus ei. Lapsia löytyy, mutta ei se kuulu mitenkään siihen haluttaako vai ei. Ei me aina pantu vaikkei lapsia vielä ollu!!

Jos et MUISTA milloin seksiä ollu viimeksi, älä sano että siitä kuukausia. Koska vääristät tilannetta: meillä mies tekee noin raskausaikoinani kun saanti on vähempää: "Ei olla harrastettu seksiä kuukausiin", vaikka toissaviikolla harrastettiin. Asia josta olet itse jääny puutteelle tuntuu susta vaan niin isolta asialta. Ja miehellä jos ei ole nyt haluja vaikka tuö/opintopaineen vuoksi on täysin tyytyväinen.

Mikä se miehen henkinen syy seksin vähentymiseen sitten on? Jos sano niin.

Entä mitä jos SINÄ tekisit aloitteen ja otat kalun suuhun. Kyllä se ehkä nousee?

Jos ei, niin sanot että menee terkalle. Ja että sinä kaipaat seksiä ja kosketusta. Ja hoitelet itsesi.

Ps. siinä ei ole muuten mitään epänormaalia että ajattelee onko joku ihminen mimmonen sängyssä -itse ajattelen noita asioita vaikka keskellä vilkasta katua päivällä.. ;)

Parisuhteen ihana puoli on että voi sanoa "Haluan että koskettelet mua" tai "pantaisko?" tai yllätät miehen kun tulee kotiin odottamalla sängyssä vähissä hepeneissä.

Teillä on suhteessa muutenkin nytten tasaantunut vaihe: alussa naidaan aina kun nähdään. Jostain luin joskus että se voi olla "pelkoa" siitä että jos suhde kaatuu, ei sitä taas saa..

Aina ei himot kohtaa, se on normaalia. Mutta musta on outoa ettet juttele miehen kanssa ja ette hoida asiaa kuntoon. Se mikä on sulle ongelma, ei ole sitä miehelle. Joskus se saattaa olla toisinpäin.

Parisuhdetta HOIDETAAN juuri tälläsissä asioissa, aikasemmin ei ole vielä tarvinnu suhdetta hoitaa, pari ekaa vuotta kun menee vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija

Meillä muuten sama tilanne, mutta on kaksi pientä lasta. Eli ollaan joskus harrastettu seksiä ;) Meillä myös seksitöntä ja läheisyyden puutetta miehen aloitteesta - minäkin olen luovuttanut vuosien saatossa.

Tässä tilanteessa en lähde eroamaan seksin puutteen vuoksi. Katsotaan sitten kun lapset ovat isompia tai jos jompi kumpi pettää.

Eroa ennen lasten tekoa!

Vierailija

olette seurustelleet ja noin nuoria olette ja elätte kuin vanhukset. Ehkä vois hälytyskellot soida,

Älä tyydy!

Me tuossa vaiheessa (3v yhdessä) olimme tosi aktiivisia seksin suhteen, päivittäin "piti" saada. JA mies olisi halunnut vaikka kaksikin kertaa.;)

t. se 10v yhessä ollut

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat