Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille kaynyt nukahtaessa/unessa nain? Tuntuu kuin musta varjo/henki laskeutuisi kohti sinua. Sitten heraa sapsahtaen ja kauhuissaan.

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

sänkyni jalkopäässä, mutta vain kerran.

Kärsin vuosia unihalvauksesta ja se oli hirveää. Nykyään se on pysynyt poissa ja uskon ainakin sillä olevan vaikutusta, että en nukahda koskaan selälleni. Tiedä sitten.

Vierailija

Fyysisestikin olin tosi väsynyt.

Ihan oikeasti usko Jumalaan on auttanut ainakin mulla. Kun nukahtaa tuntien Jumalan läsnäolon niin mikään tuollainen paha henki tai varjo tai tuntemus ei pääse hyökkäämään.

Lapsena kuulin joskus yksin ollessani ääniä jotka kutsuivat minua nimeltä ja olin aivan kauhusta kankeana! Äiti sanoi että sano mielessäsi " mene pois paha henki" . Tein niin ja nuo kutsut loppui.

Vierailija

oli kerran " uni" jossa heräsin (luulin heränneeni kai) siihen että joku makasi minun päälläni en pystynyt liikuttamaan käsiäni enkä jalkojani, kun piti laittaa yövalo päälle.. pelkäsin henkeni edestä.. sitten ajattelin(en tiedä mistä ajatus tuli) että^jos näyttelen nukkuvaa niin se joku lähtee pois koska en reagoi siihen mitenkään..

Jonkin ajan kuluttua " vapauduin" ja sain pöytälampun päälle.

Pelkäsin hulluna ja asuin silloin yksin kerrostalossa, laitoin kaikki valot päälle ja myös television, menin olohuoneen sohvalle ja pinnistelin katsellen telkkua aamuyöhön asti kunnes nukahdin sohvalle.

Seuraavana aamuna olin tosi väsynyt töissä.

Samoihin aikoihin minulla oli muunkinlaisia karmeita painajaisia lähes joka yö ja heräsin joka yö samaan aikaan jo nukahdettuani jostain syystä..

Luulen juttujen johtuneen kovasta stressistä töissä.

*

Vierailija

oli tuontapaisia kokemuksia. Siis tuntemuksia jostain demonista joka vaani sen huoneessa kun nukahti. Kävi ilmi, että se johtui kelloradion sähkökentistä tms., en muista tarkkaan selitystä.

Uusimmat

Suosituimmat